رشد چشم‌گیر در دستیابی به اهداف مالی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رشد چشم‌گیر در دستیابی به اهداف مالی


مجمع عمومی سالانه صاحبان سهام شرکت سپیدار سیستم آسیا برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402، روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه 1403 بر اساس دستورالعمل‌های سازمان بورس هم‌زمان به‌شکل الکترونیکی و حضوری، در سالن کنفرانس شرکت همکاران سیستم با حضور بیش از 92 درصد سهام‌داران برگزار شد.

به گزارش خبرطلایی ، در این جلسه حمیدرضا رنجبری، مدیرعامل سپیدار سیستم آسیا، ضمن ارائه عملکرد و دستاوردهای شرکت در سالی که گذشت، به بیان اهداف استراتژیک این شرکت پرداخت. در ادامه جلسه، پیشنهاد هیئت مدیره برای تقسیم سود 720 تومانی بین سهام‌داران، به تصویب مجمع رسید. این سود 6 خرداد ماه از طریق سامانه سجام به سهام‌داران پرداخت خواهد شد.

عملکردی فراتر از انتظار در تحقق اهداف مالی
رنجبری در ارائه عملکرد 1402، از رشد 165 درصدی درآمدهای عملیاتی سپیدار سیستم نسبت به سال قبل خبر داد و اعلام کرد با تداوم روند سودآوری، سپیدار سیستم موفق شده است سود عملیاتی خود را 199 درصد رشد دهد. این در حالی است که هزینه‌ها تنها 43 درصد رشد داشته و از دلایل اصلی آن، ساختار چابک سازمانی و مدیریت صحیح هزینه‌ها است.

وی همچنین عرضه به موقع نرم‌افزار سامانه مودیان در ابتدای سال 1402 همزمان با تغییرات قانونی را از دیگر دلایل موفقیت برشمرد. این عرضه با فعالیت‌های هدفمند بازاریابی و مشارکت شبکه گسترده نمایندگان در سراسر کشور همراه شد و در جلب رضایت مشتریان تاثیرگذار بود.

تداوم موفقیت در جذب مشتریان جدید
رنجبری در صحبت‌های خود اشاره کرد که علاوه بر تحقق شاخص‌های مالی، توسعه بازار و گسترش تعداد کسب‌وکارهایی که از محصولات سپیدار و دشت استفاده می‌کنند، از اولویت‌های سپیدار سیستم است و با حفظ روند صعودی جذب مشتری جدید، در سال 1402 موفق شده است، تعداد کل مشتریان را به بیش از 119،000 کسب‌وکار توسعه دهد.

اهداف استراتژیک و نقاط تمرکز 1403
در مورد اهداف 1403، رنجبری به نفوذ در بازارهای استانی اشاره کرد و گفت: «امسال توجه ویژه‌ای بر توسعه کسب‌وکار سپیدار سیستم در استان‌ها داریم.» در ادامه نیز به رهبری محصولی در بازار اشاره کرد و گفت: «همواره در سپیدار سیستم تلاش کرده‌ایم محصولی کامل و در عین حال با کاربری ساده ارائه کنیم. در سال 1403 هم با همین نگاه، علاوه بر توسعه محصولات فعلی، بررسی و امکان‌سنجی نسل بعدی محصولات را در دستور کار داریم.»

وی در انتها توجه به توسعه سرمایه‌های انسانی، افزایش سطح ارتباطات و مراقبت از مشتری و توسعه شبکه نمایندگان را از دیگر اهداف استراتژیک سپیدار سیستم در سال 1403 برشمرد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true