تبلور جهش تولید در شرکت زعال سنگ پروده طبس - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تبلور جهش تولید در شرکت زعال سنگ پروده طبس

 

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت زغال سنگ پروده طبس (سهامی‌عام) مورخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۳ در مجموعه فرهنگی تلاش تشکیل گردید.
در این مجمع که با حضور ۷۹درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای سعیدی بود، که جنابان اصغری و هاشم زاده در مقام نظار اول و دوم انتخاب گردیدند.
درادامه با ارائه گزارش مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به۲۹/۱۲/۱۴۰۲ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۲۲۸۰ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرطلایی ،مهندس رمضان کریتی،مدیر عامل شرکت زغال سنگ پروده طبس با بیان اینکه چشم‌انداز شرکت تا سال ۱۴۰۸، تولید کنسانتره تا میزان ۲ میلیون تن در سال و ورود به سایر معادن و محصولات وابسته است،خاطر نشان کرد:در حال حاضر کزغال به‌طور متوسط حدود ۵۴درصد تولید منطقه‌ای و ۳۹درصد تولید کشوری کنسانتره را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین سرمایه‌گذاری شرکت، بلوک ۶ معدن پروده ۴ طبس است،تصریح کرد : منطقه پروده ۴ براساس گسل‌های موجود به بلوک‌های مختلف تقسیم شده که بلوک ۶ پروده ۴ با وسعت حدود ۱۴ کیلومتر مربع و بلوک‌های اطراف آن با وسعت حدود ۴۵ کیلومتر مربع از طریق مزایده در اختیار زغال سنگ پروده طبس قرار گرفت.
مدیر عامل کزغال در ادامه با تاکید بر اینکه دوره بهره‌برداری از این بلوک از سال ۱۴۰۶ شروع می‎‌شود و تا سال ۱۴۲۷ ادامه خواهد داشت،اذعان کرد:با اجرای این پروژه میزان تولید زغال خام به ۵۰۰هزار تن در سال و میزان تولید کنسانتره به ۳۰۰هزار تن در سال می‌رسد.
کریتی با اشاره به اینکه در سال مالی مورد گزارش، پروژه توسعه و خرید تجهیزات تمام مکانیزه ست دوم لانگوال ۲۵درصد پیشرفت تجمیعی داشته است،افزود : بحث صادرات را در شرکت بررسی کردیم و به چین، پاکستان و هند هم صادرات داشتیم، اما قیمت نهایی جذابیتی برای شرکت نداشت.
وی ادامه داد :نرخ فروش براساس ۲۶.۵درصد شمش فولاد است. فعلاً فاکتورها را علی‌الحساب افشا کردیم، اما در حال مذاکره برای افزایش این نرخ هستیم.
مدیر عامل شرکت زغال سنگ پرورده طبس با بیان اینکه برای خرید ست لانگوال از طریق مناقصه به نتیجه نرسیدیم و به سراغ مسیر ترک تشریفات رفتیم که هنوز قطعی و نهایی نشده است،خاطر نشان کرد :نیازمند یک سری تأییدیه‌ها است که به محض انجام شدن کارها و عقدقرارداد در کدال اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی ما، لانگوال تا پایان سال جاری نصب و راه‌اندازی می‌شود،تصریح کرد:
ارزی که از ذوب آهن گرفتیم بین نیما و آزاد است.
گفتنی است ،در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زعال سنگ پروده طبس ، با تصویب صورت‌های مالی به ازای هر سهم ۲۲۸۰ ریال سود تقسیم شد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true