مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت کاشی و سرامیک الوند برگزار شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت کاشی و سرامیک الوند برگزار شد

 

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کاشی و سرامیک الوند، سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، با حضور اکثریت سهامداران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و همچنین نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار روز شنبه ۲۶ خردادماه سال ۱۴۰۳ در محل سالن شهید آوینی ،مجموعه فرهنگی تلاش، به صورت حضوری و پخش زنده، برای اطلاع کلیه سهامداران شرکت برگزار گردید.

جلسه مجمع شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند به ریاست دکتر صالح هادی نیا نماینده شرکت سرمایه گذاری صدرتامین برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر هادی نیا رییس مجمع شهادت رییس جمهور شهید آیت الله دکتر رییسی و همراهان گرانقدرشان را تسلیت و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشت.

پس از احراز حد نصاب قانونی و قرائت دستور جلسه، ابتدا گزارش مدیرعامل شرکت در رابطه با عملکرد و سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در خصوص صورتهای مالی برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ قرائت گردید .
مرتضی دریس مدیرعامل شرکت کاشی الوند و دبیر مجمع ضمن بیان عملکرد و دستاوردهای شرکت درسال ۱۴۰۲ و ارائه برنامه ها و شاخص های عملکردی شرکت عنوان کرد، شاخص سود عملیاتی ۵۴ درصد و شاخص سود خالص ۴۱ درصد در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی افزود: شاخص سود ناخالص با رشد ۷۵ درصدی و شاخص رشد فروش ۵۱ درصد نسبت به دوره سال گذشته را افزایش یافته است.

در ادامه جلسه مجمع عمومی عادی سالانه کاشی الوند، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مطرح و بررسی شد.

دکتر هادی نیا عضو موظف هیات مدیره هلدینگ صدرتامین و رئیس مجمع ضمن ابراز رضایت از عملکرد مثبت کاشی الوند در سال ۱۴۰۲ و تشکر از زحمات هیات مدیره و کلیه کارکنان بیان داشت: در مجمع کاشی الوند اخلاق و فرهنگ برگزاری مجمع به خوبی انجام شد و این مجمع بدون هیچ بندی به صورت قاطع به تصویب رسید و این شرکت با طرح های توسعه و دانش بنیانی که در دستور کار دارد به عنوان یک شرکت ارزش افرین در صنعت کشور در حال پیشرفت و تعالی می باشد.

در مجمع عمومی عادی سالانه کاشی الوند با رأی حداکثری سهامداران و نظر به صورت های مالی شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند مقرر گردید ۹۰ درصد سود انباشته سال مالی ۱۴۰۲ به مبلغ ۲،۶۲۵،۷۰۸ میلیون ریال بین سهامداران تقسیم شود تا به این ترتیب، سهامداران به ازای هر سهم مبلغ ۶۸۲ ریال سود دریافت نمایند.

مدیر عامل کاشی الوند مرتضی دریس ضمن تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ و بررسی چشم انداز طرح توسعه، در پایان جلسه به سوالات مطرح شده از سوی سهام داران و نمایندگان پاسخ داد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true