شازند رکورددار تولید در سال جهش تولید - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
 شازند رکورددار تولید در سال جهش تولید

امروز حلقه مفقوده صنعت کشور، توسعه صنعت پتروشیمی و پالایشگاهی است که توجه به این مهم، قطعا نقش بسیار موثری در توسعه اقتصادی کشور ایفا خواهد کرد.
حمید رضا شایسته آرا ، رییس تولید ناحیه یک پتروشیمی شازند در گفتگو با خبرطلایی با بیان اینکه این مجتمع به عنوان متنوع‌‌‌ترین تولیدکننده مواد اولیه و میانی پلیمری و شیمیایی، نقش بسیار مهمی در ارزآوری کشور دارد، تصریح کرد : این شرکت در جهت داخلی‌‌‌سازی گام‌‌‌های بسیار مهم و موثری برداشته است و علاوه بر قطعات، بسیاری از تجهیزات حساس واحدهای تولیدی مجتمع با توانمندی‌های متخصصان پتروشیمی شازند و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، بومی‌سازی شده است.
وی با اشاره به افزایش تولید و فروش و شکستن رکوردهای پی در پی در پتروشیمی شازند ، خاطرنشان کرد : نوسانات قیمتی خوراک و مشکلات عدیده در بازار، از موانع تولید همه مجتمع های پتروشیمی کشور بود، اما بنا بر دستور مدیرعامل پتروشیمی شازند برای جهاد تولید و تولید بی وقفه موجب افزایش تولید محصولات شازند شد.
شایسته آرا در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته رکورد102/04درصد را زدیم ، اذعان کرد : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بر این بود که در شهریور ماه 1402 به افزایش تولید برسیم که از برنامه جلوتر پیش رفتیم و رکورددار تولید شدیم .
وی با اشاره به اینکه در بخش تولید تغییرات مهندسی ای صورت گرفت و نقاط ضعف شرکت را پوشش دادیم که توانستیم در سال پنجم بعد از اورهال به رکورد برسیم ، خاطرنشان کرد : در بخش تولید با داشتن تجهیزات و دستگاه های ساخت داخل مشکل خاصی نداریم که در واقع مصداق شعار “ما میتوانیم” در شاراک به سرعت در حال انجام است.
حمید رضا شایسته آرا ، رییس تولید ناحیه یک پتروشیمی شازند با بیان اینکه محصولات شرکت پتروشیمی شازند در بازارهای داخلی و خارجی حضوری قابل ملاحظه دارد، تصریح کرد : ارتقا سازمانی، مشتری مداری، توسعه مستمر و مسوولیت پذیری اجتماعی و اقتصادی از اهداف کلان پتروشیمی شازند است.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true