تقسیم سود 24300 ریالی جم پیلن - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقسیم سود 24300 ریالی جم پیلن


شرکت پتروشیمی جم پیلن به عنوان بزرگ ترین تولید کننده پلی پروپیلن کشور، دارای متنوع ترین سبد محصولات با هدف پوشش تمامی کاربردهای پلی پروپیلن در چهار گروه تولیدی هموپلیمر، کوپلیمر تصادفی، کوپلیمر ضربه پذیر و ترپلیمر است که در سه دسته نساجی، فیلم و شیمیایی بر اساس نیاز مشتریان به بازارهای داخلی و همچنین بازار های جهانی عرضه می شود.
به گزارش خبرطلایی ،مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت برای بررسی عملکرد سال 1402، با حضور بیش از 95 درصد سهامداران به صورت حضوری و همچنین الکترونیکی و برخط، برای نخستین بار در محل سایت شرکت در عسلویه برگزار شد.
در پایان این مجمع، پس از تصویب صورتهای مالی شرکت و تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان شرکت توسط اعضای محترم مجمع، پس از اندوخته نمودن حدود 10 درصد سود برای فعالیتهای توسعه ظرفیت و سرمایه گذاری شرکت، به ازای هر سهم 24300 ریال سود توزیع گردید.

دستاوردهای شاخص پتروشیمی جم‌پیلن در سال 1402

دستیابی به سود خالص 5.4 همت، افزایش 28 درصدی در مقایسه با سال قبل و 32 درصدی در مقایسه با بودجه مصوب سال، به رغم اورهال 45 روزه، از طریق بکارگیری مستمر راهبردهای افزایش سود در حوزه بازار و فروش، تولید و تامین خوراک، مدیریت بهای تمام شده، سرمایه گذاری جریان نقدی سالانه شرکت و توسعه و بهبود سایر حوزه های عملیاتی.
دستیابی به بالاترین متوسط قیمت فروش محصولات به ازای هر کیلوگرم برای گریدهای قابل تولید در مقایسه با سایر رقبا با بهره گیری از تنوع در سبد محصولات، پایش مستمر بازار و تنظیم برنامه تولید و عرضه براساس این اطلاعات، تمرکز ویژه بر نیاز مشتری در برخی گریدهای خاص،کاهش دوره برنامه تولید برای پاسخگویی منعطف تر به تقاضای بازار و افزایش سهم تولید و عرضه گریدهای دارای حاشیه سود بالاتر.
تحقق برنامه و بودجه شرکت در تمامی ابعاد تولید، فروش و سود بیش از اهداف مصوب، با تکیه بر پایش مستمر اهداف و اقدامات همه جانبه کارکنان و هیات مدیره محترم برای تحقق اهداف از ابتدای سال.
ثبت رکورد تولید و فروش پس از 23 ماه به ترتیب در اردیبهشت و خرداد 1402 و افزایش متوسط تولید روزانه در مقایسه با سال 1401 به میزان 4 درصد، با تلاش خستگی ناپذیر کارکنان توانمند شرکت و حمایتهای مدیریتی.
طراحی، توسعه و تولید دو گرید تخصصی جدید برای استفاده در صنایع خودرو، لوازم خانگی و بسته بندی با گسترش فعالیتهای تحقیق و توسعه (R&D) و شناسایی نیازمندی های مشتریان، همچنین کسب لوح زرین نوآوری برتر ایرانی سال 1402 در هشتمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی برای تولید گرید جدید EP4130N، محصولی که منجر به بهبود چشمگیر کیفیت، خواص فیزیکی، مکانیکی، شیمیایی و ثبات ویژگی‌ها در برخی قطعات پلیمری در صنعت خودرو و لوازم خانگی خواهد شد و رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت.
حفظ رتبه اول سهم بازار و همچنین رتبه اول گریدهای با ارزش افزوده بالا در گروه شیمیایی با اختلاف قابل توجه با رقبا، به رغم اورهال 45 روزه در پاییز سال جاری.
افزایش 5 درصدی رضایت مشتریان از کیفیت محصولات تولیدی شرکت در مقایسه با دوره گذشته با تعریف و اجرای برنامه های ارتقای کیفیت، رسیدگی به نظرات و نیازمندی های مشتریان و ارتقای سطح توانمندی های کارکنان.
برگزاری موفقیت اورهال در پاییز 1402، طبق برنامه و با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر تمامی کارکنان شرکت و با برنامه ریزی دقیق و مدون.

این دستاوردهای شاخص منجر به آن شد که وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملکرد موفق شرکت پتروشیمی جم پیلن در سال 1402 در حوزه های نوآوری، تولید، فروش و سودآوری، در حضور مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری(هلدینگ صبا انرژی) و مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی جم، طی حکمی تقدیر به عمل آورد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true