رونمایی از گرید HP515M پتروشیمی جم پیلن در نمایشگاه نفت/گریدها در راهند - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رونمایی از گرید HP515M پتروشیمی جم پیلن در نمایشگاه نفت/گریدها در راهند

مراسم رونمایی از گرید HP515M پتروشیمی جم پیلن صبح امروز با حضور معاون وزیر نفت در نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران برگزار شد و مهندس گنجی مدیرعامل این پتروشیمی از رونمایی دو گرید دیگر تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرطلایی ، مراسم رونمایی از گرید HP515M پتروشیمی جم پیلن صبح امروز با حضور مهندس مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران برگزار شد.
مهندس رضا گنجی، مدیرعامل پتروشیمی جم پیلن به تشریح جزئیات این گرید پرداخت و گفت: پتروشیمی جم پیلن به عنوان بزرگ‎ترین تولیدکننده و عرضه‎ کننده PP کشور است. امروز مراسم رونمایی از گرید HP515M که در گرید فیلم دسته‌بندی می‎ شود، انجام شد.
مدیرعامل جم پیلن در خصوص فواید این محصول گفت: با توجه به خواصی که این محصول دارد هم سرعت تولید را افزایش می‎ دهد و با توحه با قابلیت چاپی که دارد می ‎تواند در صنایع پایین ‎دستی استفاده شود. این محصول در صنعت بسته ‎بندی پوشاک، مواد غذایی و سایر بسته ‎بندی‎ها استفاده خواهد شد.

مهندس گنجی از رونمایی دو گرید دیگر تا پایان سال 1403 خبر داد و گفت: در سال 1402 در مجموع دو گرید رونمایی شد اما در سال 1403 هم سه گرید جدید پیش ‎بینی شده که رونمایی از گرید اول امروز انجام شد و تا پایان سال دو گرید دیگر نیز رونمایی خواهد شد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true