رشد شاخص‌های کلیدی بیمه دی، محصول افزایش بهره‌وری در شرکت بیمه دی بوده است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رشد شاخص‌های کلیدی بیمه دی، محصول افزایش بهره‌وری در شرکت بیمه دی بوده است

طاهر موهبتی گفت: سود شرکت بیمه دی در شش ماهه‌ی اول سال جاری، دو برابر مدت مشابه طی سال گذشته بوده است.
به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ اجلاس سراسری مدیران بیمه دی در روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستاد و شعب بیمه دی در شهر اصفهان برگزار شد. در این همایش که میهمانان ارجمندی چون عبدالرضا مصری نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا حضور داشتند، علیرضا سمائی مدیر بیمه دی در استان اصفهان به عنوان‌ میزبان این اجلاس، ضمن عرض خوشآمدگویی و خیر مقدم به مدعوین اجلاس، اظهار امیدواری نمود؛ برگزاری این اجلاس با تبادل دانش و انتقال تجارب میان اعضاء همراه بوده و ثمرات ارزنده‌ای برای بیمه دی به ارمغان آورد.
طاهر موهبتی، مدیرعامل بیمه دی در نخستین روز از برگزاری این اجلاس به ایراد سخنرانی پرداخته و اظهار داشت: از جمله اهم دغدغه‌های ایثارگران در زمان حاضر، موضوع درمان و بیمه تکمیلی این حوزه است که می‌بایست به آن توجه ویژه‌ای داشت.
موهبتی با بیان ناکافی بودن اطلاعات جامعه‌ی معظم ایثارگری نسبت به تعهدات بیمه‌ای گفت: با آن‌که قانون جامع خدمات ایثارگران، کلیه‌ی هزینه‌های خدمات بهداشتی و درمانی را برای این قشر معزز به صورت رایگان در نظر گرفته، اما متأسفانه به دلیل برخی مصوبات مراجع قانونی که ناشی از محدودیت‌های اعتباری است، بعضی از تعهدات بیمه‌ای، از بسته‌ی خدمتی بیمه دی حذف می‌گردد و این درحالی است که بیمه‌ شده‌ی ایثارگری از این‌گونه موارد بی‌اطلاع است. لذا می‌بایست نسبت به اطلاع‌رسانی کارآمد به جامعه‌ی هدف اهتمام بیشتری مبذول داشت.

مدیرعامل بیمه دی با تأکید بر به روز شدن پرداخت‌های این شرکت، بیان داشت: خوشبختانه بهبود فرآیند پرداخت خسارت‌ها،‌ موجب افزایش سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان به ویژه خانواده‌های معزز شهداء و ایثارگران شده و چنان‌چه روند تأمین اعتبار از سوی بیمه‌گذار به موقع صورت بگیرد، به همان ترتیب نیز، هیچ تاخیری در ارائه‌ی خدمات و پرداخت خسارت‌ها از سوی بیمه دی پیش نخواهد آمد.
موهبتی در این خصوص افزود: کلیه‌ی خدمات بیمه دی در حالی به بیمه‌شدگان معزز ارائه می‌گردد که ۱۷۰۰ میلیارد تومان مطالبات این شرکت از دولت هنوز وصول نشده است.

مدیرعامل بیمه دی همچنین تأکید کرد: ارائه‌ی خدمات به خانواده‌های معزز ایثارگری، یک وظیفه‌ی ملی و مذهبی است و مبنای برنامه‌ی بیمه دی نیز رضایتمندی این عزیزان است. از این رو، بیمه دی در نظر دارد، به جای برنامه‌های درمان محوری به سوی، برنامه‌های سلامت محوری حرکت کند.
مدیرعامل بیمه دی طی سخنان پایانی خود در اولین روز از این اجلاس، رشد شاخص‌های کلیدی بیمه دی را، محصول افزایش بهره‌وری در این شرکت قلمداد نموده و اعلام داشت: علیرغم همه‌ی چالش‌های موجود، سود شرکت در شش ماه ابتدایی سال جاری، دو برابر مدت مشابه طی سال گذشته بوده است. وی اظهار امیدواری کرد؛ بیمه دی با تداوم تلاش تمامی ارکان و اجزاء خود و حصول رضایت‌مندی حداکثری جامعه‌ی معظم ایثارگری، قدردان تلاش‌ها و از خودگذشتگی این قشر معزز باشد.
شایان ذکر است؛ درادامه‌ی این اجلاس، عبدالرضا مصری، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا ، هریک به ایراد سخنرانی پرداخته و نقطه نظرات خود را بیان داشتند.
گفتنی است؛ در خاتمه‌ی این اجلاس، از برخی خانواده‌های معزز ایثارگری،‌ مراجع برتر درمانی و نمایندگان برتر فروش با اهداء لوح ، تشکر و قدردانی به عمل آمد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true