یاس دشمن در وحدت است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
یاس دشمن در وحدت است

فرمانده کل انتظامی کشور در همایش مرزبانان و مرزنشینان گفت: وظیفه انقلابی و دینی و وطن پرستی ما این است که همه با هم حول محور ولایت بر علیه دشمن مشترک باشیم چراکه هیچ نظام و توطئه ای نمی تواند به سپر مستحکم وحدت آسیب بزند.
به گزارش خبرطلایی ، همایش مرزبانان و مرزنشینان امروز به میزبانی فرماندهی مرزبانی کشور در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر برگزار شد.
در این مراسم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی و جمعی دیگر از فرماندهان حضور داشتند.
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این همایش اظهار داشت: قریب به ۲۷ سال از خدمتم را همنشین و همراه با مرزنشینان کشورم بودم.
وی گفت: همه تجربه بنده و مرزبانان این بوده و هست که اگر همراهی مرزنشین با مرزبان نباشد و همدلی مرزبانی با مرزنشین نباشد ماموریت به درستی و خوبی اجرا نمی شود چراکه این دو با هم در کنار هم برای حفظ مرز خدمت مقدس خواهد بود.
وی خطاب به مرزنشینان ادامه داد: مرزنشینان کردستان که ۲۶ نفر از یک خانواده شهید شدند را فراموش نمی کنیم،آذربایجان غیور را که شیعه و سنی دشمن را به آن سوی مرز پرت کردند، ماموستاهایی که با قرآن خودشان به آتش کشیده شدند و بلوچ هایی که اشرار به اسارت برده و به شهادت رساندند هیچ کدام را فراموش نمی کنیم.
رادان گفت: آنچه که دشمن را مایوس می کند وحدت است و آنچه که دشمن را سرافکنده می‌کند در یک سنگر بودن است.
فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: وظیفه انقلابی و دینی و وطن پرستی ما این است که همه با هم حول محور ولایت بر علیه دشمن مشترک باشیم چراکه هیچ نظام و توطئه ای نمی تواند به سپر مستحکم وحدت آسیب بزند.
وی ادامه داد:نتانیاهو کیست، اسراییل کیست، امریکا کیست؟ ما همه توطئه آنها و خودشان را ما کوچک می‌دانیم و خود را بزرگ می‌دانیم چرا که ما شهادت طلبیم اما آنها مرگ را نیستی می دانند و از سوی دیگر ما همه با همه هستیم.
رادان ادامه داد: اگر دشمن ماهیت خود را نمایش داده، به این دلیل است که ما به خاطر اینکه در دایره مسلمان بودن و ولایی بودن هستیم از نظر آنها دشمنیم و برای همین است که سید حسن نصرالله و هنیه را به شهادت رساندند.
فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: اگر موشکهای ما در وعده صادق ۱و ۲ تن آنها را لرزاند دلیل آن این است که مرزهای ما محکم است چون ما همدل و همراه و همکار هستیم.
وی در خاتمه اعلام کرد: من به شرف و اراده همه و به وحدت مجموعه ایران اسلامی و شیعه و سنی و اقوام درود می فرستم؛ چرا که همراهی همراهان می‌تواند قدم ماموران ما را محکم تر و با صلابت تر کند و بدانید ما از برادر بودن و رفیق بودن با شما دریغ نمی‌کنیم.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true