با تکیه بر توان داخلی روی ریل صادرات - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
با تکیه بر توان داخلی روی ریل صادرات

هلدینگ دارویی پورادارو ایرانیان به عنوان اولین و بزرگترین شرکت وارد کننده مکمل های غذایی، اکنون در زمینه تولید مکمل های غذایی کودکان، بزرگسالان، ورزشی و پروبیوتیک ها فعالیت می کند.
مریم رضایی ، معاونت فروش وبازاریابی هلدینگ دارویی پورادارو ایرانیان در گفتگو با خبرطلایی با بیان اینکه در سال 79 با واردات مکمل های غذایی کار خود را شروع کرد ، اظهار داشت : شرکت مذکور مکمل را به مارکت سبد دارویی معرفی کرد .
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط تحریم ؛ به سمت تولید داخل رفتیم ، خاطر نشان کرد : سه کارخانه تولیدی در حوزه مکمل داریم که به عنوان تولیدکننده برتر شناخته شدیم که کادر پزشکی هم در این خصوص حمایتهای زیادی به جهت معرفی به بیماران داشتند که منجر به رشد بیش از 6نوع مکمل شد.
معاونت فروش وبازاریابی هلدینگ دارویی پورادارو ایرانیان با تاکید براین موضوع که عمده محصولات در خصوص سلامت زنان است، تصریح کرد : پوراطب با تمرکز بر چهارمحصول تولیدی متناسب خود در حوزه زنان ( پریناتال (پرگمام)، مولتی فورهیم ، برست فیدینگ و همچنین لیپوزومال فروسیس در نوزدهمین کنگره زنان و نازایی حضور داشت .
وی با بیان اینکه هدفمان تنوع سبد غذایی بالا برای تمام سنین است ، تصریح کرد:تاکید هلدینگ برتامین نیاز داخلی و سپس صادرات است که در تلاشیم با تکیه بر توان داخلی با قدرت ارزآوری بالا روی ریل صادرات حرکت کنیم .
نظری درخاتمه افزود: پورادارو ایرانیان با فعالیت مستمر و هدفمند در زمینه تولید دارو و محصولات مشتق از پلاسمای خون، مکمل های غذایی و ورزشی، داروهای گیاهی، آرایشی و بهداشتی، محصولات غذایی، تجهیزات پزشکی ، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، توزیع و پخش برای رسیدن به رسالت اصلی خود که ارتقای سلامت و کیفیت زندگی از طریق تامین دسترسی سریع و آسان آحاد جامعه به محصولات مطمئن و با کیفیت است گام برمی دارد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true