کیل‌گذاری شناور لایروب ۱۰۰۰ مترمکعبی در بهشهر - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کیل‌گذاری شناور لایروب ۱۰۰۰ مترمکعبی در بهشهر

آیین کیل‌گذاری شناور لایروب هزار مترمکعبی سازمان بنادر و دریانوردی با حضور استاندار مازندران، مدیرعامل شرکت دریایی صدرا و جمعی از مسئولان کشوری و استانی انجام شد.
به گزارش ، آئین کیل گذاری شناور لایروبی هزار مترمکعبی با حضور یوسف نوری استاندار مازندران، منوچهر علیپور مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)، حجت‌الاسلام ارجمندی مسئول نمایندگی ولی فقیه در شرکت صدرا و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

یوسف نوری، استاندار مازندران طی سخنانی در آیین کیل‌گذاری شناور لایروبی هزار مترمکعبی سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی و اداره‌کل بنادر و دریانوردی بندر نوشهر، شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت عرض کرده و این اقدام را محکوم کرد.

وی گفت: امروز در مجموعه کشتیرانی صدرا حضور داریم، مجموعه مقتدر کشتیرانی که امروز به اوج و شکوفایی خود رسیده و با جدیت خوبی این مجموعه در حال انجام کار ساخت و تعمیر کشتی‌های بزرگ است.

استاندار مازندران یادآور شد: ساخت دو کشتی ۳۵۰۰ تنی به‌منظور استفاده و بهره‌مندی از آب با توجه به پس‌روی آب، لایروبی بندر نوشهر و … در مجموعه صدرا در حال ساخت است و تا شهریورماه سال آینده تحویل داده می‌شود.

نقش بسزای شرکت صدرا در افزایش ۲ برابری توان داخل در حوزه کشتیرانی

نوری با اشاره به دانش بالای فنی شرکت صدرا خاطرنشان کرد: توان داخلی کشور در حوزه کشتیرانی با توسعه شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با افزایش ۲ برابری روبرو بوده است.

وی بر گسترش ارتیاط با کشور‌های همسایه تاکید کرد و افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در ارتباط با تقوت زیرساخت‌های دریایی و در راستای سیاست کلی توسعه دریامحور اقدامات موثری توسط مجموعه مردمی صدرا صورت گرفته است.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true