پتروشیمی مارون با همراهی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، لکه های سیاهِ چند دَه ساله را از آسمان خوزستان ، پاک می کند - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پتروشیمی مارون با همراهی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، لکه های سیاهِ چند دَه ساله را از آسمان خوزستان ، پاک می کند

اگرچه خوزستان، در کنار دیگر مواهب الهی، مَهد نفت و گاز ایران است اما همین سرآمدی، در طول چند دَه سال گذشته، با فلرها و دودهای سیاه خود، آسمان خوزستان را تیره و تار کرد.

به گزارش خبرطلایی ، امین امرائی_مدیر عامل پتروشیمی مارون_ با تاکید بر رسالت ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی، اعلام کرد با هدف حفاظت از محیط زیست، طرح مطالعاتی و اجرایی پروژه بهسازي، نصب و راه اندازي ٢٤ مشعل درشركت نفت و گاز كارون، شامل واحدهاي بهره برداري اهواز ١ تا 5 و نمک زدايي هاي مربوطه و آبتيمور و منصوري》 در دستور کار قرار گرفت.

امرائی، هدف از اجرای اين پروژه ی عظیم زیست محیطی را:《 بهسوزي سيستم مشعل هاي موجود در منطقه ی نفت و گاز كارون به ميزان ٢٠ ميليون فوت مكعب روزانه و كاهش آلايندگي و دستيابي به مشعل بدون دود 》بیان کرد.

اين پروژه ی عظیم زیست محیطی، با هدف كاهش آلاينده ها و استفاده از فن آوري سيستم مشعل بدون دود و مطابق استانداردهاي شركت ملي نفت ايران و مجهز به دمنده ی هوا براي دود زدايي و ساير تجهيزات تكميلي جانبي مانند لخته گيرها، افتتاح شد.

اين مشعل که هفته ی جاری، راه اندازي شده، سومين مشعل نمک زدايي هاست كه توسط پتروشیمی مارون و با همراهی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در سایت اهواز ١ راه اندازي شده و با توجه به شرايط عملياتي و بهره برداري در واحدها طبق برنامه، تا پايان 1403 مشعلهاي راه اندازي شده به ١٨ عدد خواهد رسيد و آرزوی دیرینه ی مردم استان خوزستان در کاهش یکی از بزرگترین آلایندهای محیطی، برآورده خواهد شد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true