پروژه ی انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان در آستانه ی افتتاح است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پروژه ی انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان  در آستانه ی افتتاح است

صبح امروز دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی به اتفاق مدیر عامل پتروشیمی خراسان از پروژه ی انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی بازدید کرد

خبرطلایی : در این بازدید مهندس حسنی ضمن ارائه گزارش روند اجرای پروژه اعلام کرد: این پروژه در آینده ی نزدیک و اوایل تیرماه امسال آماده بهره برداری است .

پروژه ی انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی با دستور رئیس جمهور شهید انجام و با بهره برداری از آن سالانه ۵ و نیم میلیون متر مکعب پساب شهر بجنورد در شرکت پتروشیمی خراسان استفاده خواهد شد .

همچنین استاندار خراسان شمالی از واحد های مختلف تصفیه خانه تکمیلی و خط انتقال پساب بازدید کرد و در خصوص اهمیت این مهم اظهار داشت: رئیس جمهور شهید وقتی مشکل آب بجنورد، وضعیت آبهای زیر زمینی و … را در سفر خود به این استان ملاحظه کردند، دستور دادند تا با یک کار انقلابی پساب بجنورد به پتروشیمی منتقل شود و در مقابل از آب با کیفیت چاه های پتروشیمی برای تامین آب بجنورد استفاده شود و با این کار هم مشکل آب بجنورد و هم مشکل آب پتروشیمی حل شود .

دکتر حسین نژاد خاطر نشان کرد خطوط انتقال این پروژه به طول ۱۱ کیلومتر و بسیاری از بخش های ضروری این پروژه با کار انقلابی و در زمان محدود آماده شده و در آستانه بهره برداری است.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true