امضای موافقت‌نامه مشارکت در توسعه و بهره‌برداری از میدان نفتی شادگان بین تاپیکو و تنکو - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
امضای موافقت‌نامه مشارکت در توسعه و بهره‌برداری از میدان نفتی شادگان بین تاپیکو و تنکو

 

در پی موافقت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و قـرارگاه سـازندگی خـاتم‌الانبیـا به عنوان هلدینگ‌های بالاسری، موافقت‌نامه مشارکت در توسعه و بهره‌برداری از میدان نفتی شادگان بین تنکو و تاپیکو امضا شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپ‌نیوز)، در پی موافقت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و قـرارگاه سـازندگی خـاتم‌الانبیـا به عنوان هلدینگ‌های بالاسری، موافقت‌نامه مشارکت در توسعه و بهره‌برداری از میدان نفتی شادگان بین تنکو به نمایندگی از قـرارگاه سـازندگی خـاتم‌الانبیـا و شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در حضور عبدالرضا عابد، فرمانده این قرارگاه امضا رسید.

این موافقت‌نامه‌ همکاری مشترک بین بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) و عبدالرسول آقاجانی رونقی، مدیرعامل شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش (تنکو) در حاشیه بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران امضا شد.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه همکاری مشترک، مشارکت در توسعه و بهره‌برداری از میدان نفتی شادگان است.

گفتنی است، بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران که از صبح روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه آغاز شده، امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true