غرفه پتروشیمی مسجد سلیمان در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ مزین به نام و تصویر شهدا شده است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
غرفه پتروشیمی مسجد سلیمان در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ مزین به نام و تصویر شهدا شده است

در راستای ارج نهادن به خانواده معظم شهدا، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ دست به یک حرکت ارزشی زد که قابل تحسین است.

به گزارش خبرطلایی ، روابط عمومی و اموربین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در راستای ارج نهادن به شهید و خانواده معظم شهدا، در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ (توانمندیهای صادراتی ج.ا.ا.ا)، همچون سایر نمایشگاههایی که قبلا حضور داشته است، غرفه خود را مزین به نام شهدا مزین کرده و در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ به نام شهید عزت اله رسولی مزین نموده تا یاد و خاطره این شهید زنده نگه داشته شود. مقام معظم رهبری نیز بارها فرموده اند که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهات نیست. یا در فرازهایی دیگر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را مهمترین وظیفه اعلام کرده و این اقدام را جهادی بزرگ نامیده اند.
علی بلدی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در یک گفتگوی کوتاه در خصوص این حرکت ارزشمند ضمن تشکر از حمایت های دکتر عباس معظمی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: موضوع ارج نهادن به خانواده شهدا و معرفی یک شهید از خطه شهیدپرور مسجدسلیمان در هر نمایشگاه از اردیبهشت ۱۴۰۲ و همزمان با نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران شروع شد و در نمایشگاه ایران پلاست تهران، نمایشگاه صنعت نفت اهواز و پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش جزیره کیش نیز ادامه پیدا کرد. بلدی افزود: در چهاردهمین نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ نیز تصمیم ما بر این بود که این اقدام ارزشی حسنه و قابل تحسین ادامه پیدا کند و در این نمایشگاه تصویری از شهید عزت اله رسولی به نمایش گذاشته شد که برخی از بازدیدکنندگان دلنوشته‌هایی بر روی این عکس ثبت می‎کنند.
مدیرروابط عمومی واموربین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان تاکید کرد که این رویه توسط مجموعه صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان ادامه‌دار خواهد بود و این مجتمع پتروشیمی تلاش می‎کند در حد توان و بضاعت خود ضمن معرفی برخی از شهدا، موضوع ارج نهادن به خانواده معظم شهدا را فرهنگ‎سازی کند.
بلدی تصریح کرد: در نمایشگاههای پیش رو نیز تلاش می‎کنیم این کار با کیفیت بهتری انجام شود تا بتوانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true