حضور پتروشیمی مارون به عنوان مهمترین واحد الفین کشور در نمایشگاه کیش - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
حضور پتروشیمی مارون به عنوان مهمترین واحد الفین کشور در نمایشگاه کیش

پتروشیمی مارون به عنوان مهمترین واحد الفین کشور طی دو هفته در دو نمایشگاه در جزیره کیش شرکت کرد تا حمایت قاطع خود از تولید داخل را نشان دهد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی مارون  ، علی رغم اینکه پتروشیمی مارون دو هفته قبل در پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در جزیره کیش حضور داشت، اما در اولین نمایشگاه پتروکم که از ۲۴ تا ۲۶ بهمن در جزیره کیش برگزار شد حضور قدرتمندی داشت تا ثابت کند رویکرد حمایت از شرکت‎های دانش بنیان یک اصل برای این مجتمع پتروشیمی بوده و باید تداوم داشته باشد.

مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود در خصوص شرکت‎های دانش بنیان تاکید کرده که “حمایت از شرکت‌های دانش بنیان داخلی، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد؛ بهره‌وری را افزایش می‌دهد؛ کیفیت محصول را افزایش می‌دهد، محصولات را رقابت‌پذیر می‌کند؛ یعنی در بازار‌های جهانی، ما می‌توانیم از این محصولات به عنوان محصولات رقابت‌پذیر استفاده کنیم”. در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت از شرکت‎های دانش بنیان، پتروشیمی مارون در پتروکم حضور یافت.

در اولین نمایشگاه (ایران پتروکم) با هدف حمایت از شرکت‌های دانش بنیان داخلی، گسترش باورمندی تولید داخل جهت اعتماد عملی به نخبگان و دانشمندان جوان ایرانی؛ سه قرارداد همکاری را با شرکت‌های دانش بنیان داخلی، امضا کرد. این سه قرارداد به شرح زیر است:

 

  استحصال نقره از کاتالیست مستعمل

باید تاکید کرد که قرارداد‌های دانش بنیانی پتروشیمی مارون در این نمایشگاه، با ارزش ارزی ۵۵ میلیون دلار؛ نقش بسزایی در رفع مشکلات فنی و فرایندی ناشی از تحریم‎ها و کاهش وابستگی به شرکت‌های خارجی را به همراه خواهد داشت.

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true