در روز دوم جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، فولاد خوزستان دو تفاهم نامه همکاری امضا کرد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
در روز دوم جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، فولاد خوزستان دو تفاهم نامه همکاری امضا کرد

دومین روز از پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با امضای دو تفاهم‌نامه میان فولاد خوزستان و شرکت تافکو به ارزش دو میلیون یورو و شرکت فرآورده‌های نسوز مهرگداز به ارزش یک میلیون یورو همراه بود.

به گزارش خبرطلایی : در تفاهم‌نامه با شرکت تافکو که با حضور خلیفه‌سلطان دبیر انجمن فولاد ایران به امضای امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان و سعید قاسم‌زاده مدیرعامل شرکت تافکو رسید مقرر شد، گسترش همکاری‌های پژوهشی، فنی و بومی‌سازی ساخت قطعات و تجهیزات از سوی شرکت تافکو انجام شود.

در تفاهم‌نامه دوم که با شرکت فرآورده‌های نسوز مهرگداز به امضا رسید، بر گسترش همکاری‌های پژوهشی، فنی و بومی‌سازی تامین اقلام نسوز مورد نیاز فولاد خوزستان در حوزه ساخت و بومی‌سازی ست و توپی پروس‌پلاگ و نازل‌های تاندیش و ریخته‌گری بیلت تاکید شد.

در ادامه نیز از شرکت‌های بی‌نظیران، مازی‌نور، پترو‌سامان و فولاد پایا به پاس همکاری‌های مستمر با شرکت فولاد خوزستان تقدیر شد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان و هیات همراه در روز دوم، از غرفه شرکت های حاضر در نمایشگاه بازدید نمودند.

گفتنی است، پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، از ۱۹ دی ماه به مدت سه روز در برج میلاد برپا شده و فولاد خوزستان در سالن A پذیرای بازدیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت فولاد است.

 

عاصیه سبزعلی 

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true