حضور فعال پتروشیمی مارون در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک و صنایع وابسته « پلاست اوراسیا» - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
حضور فعال پتروشیمی مارون در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک و صنایع وابسته « پلاست اوراسیا»

۳۲امین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا استانبول (2023 Plast Eurasia) در روزهای 01 الی 04 آذرماه 1402 در نمایشگاه بین المللی استانبول(tuyap) شهر استانبول برگزار می گردد.
به گزارش خبرطلایی، سی و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک و صنایع وابسته « پلاست اوراسیا» از فردا کار خود را آغاز می‌کند و به مدت ۴ روز ادامه دارد. در نمایشگاه اورآسیاپلاست ۲۰۲۳ علاوه بر شرکت پتروشیمی مارون، شرکتهای ‌پتروشیمی⁩ امیرکبیر، آریاساسول، جم، جم پیلن، شازند، تخت جمشید ماهشهر، شرکت بازرگانی باختر، هلدینگ خلیج فارس و…شرکت کرده‌اند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک و صنایع وابسته (Plast Eurasia İstanbul ۲۰۲۳) با حضور فعالان صنایع و رشته‌های مرتبط در حوزه‌های مواد خام و مواد شیمیایی، تجهیزات ماشین‌آلات و تجهیزات و صنایع فرعی، قالب‌گیری و بازیافت، دستگاه‌های حرارتی و کنترلی، اتوماسیون سامانه های خنک‌کننده در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

استقبال بی نظیر مشتریان صنعت پلاستیک در دور گذشته(سی و یکمین دوره نمایشگاه Plast Eurasia ۲۰۲۲) از غرفه ی مارون جهت آشنایی بیشتر با محصولات و نحوه ی آغاز یا افزایش تعاملات تجاری فی ما بین و همچنین درخواست ایجاد نمایندگی های خرید و فروش محصولات مارون در کشورهای دیگر از نقاط بارز این نمایشگاه در سال گذشته بود.

در دوره گذشته دکتر امرائی مدیر عامل پتروشیمی مارون، طی مذاکرات ۴ روزه با همتایان، پیرامون نحوه ی بهره برداری بهینه از بازار پر رونق صنایع پلاستیک و پتروشیمی ترکیه و سایر کشورهای حاضر در نمایشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حضور پتروشیمی مارون در نمایشگاه سال گذشته و مذاکره فشرده با بسیاری از مشتریان ایرانی، ترکیه‌ای، آسیایی، اروپایی و روس آن را به رویدادی بی‌بدیل در میان سایر رویدادهای مرتبط تبدیل کرده است، لذا امسال نیز تیم کاملی از کارشناسان و متخصصان پتروشیمی مارون با برنامه‌ریزی دقیق، تشکیل کمپین بازاریابی و دعوت از مشتریان از طریق CRM در این رویداد حضور دارند.

نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا ترکیه بزرگ‌ترین نمایشگاه پلاستیک منطقه اوراسیا است که با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می‌گردد. حوزه های نمایشگاه پلاست اوراسیا شامل پلاستیک، ماشین آلات و تجهیزات، قالب سازی، محصولات پلاستیکی، مواد اولیه، فناوری بسته بندی، هیدرولیک و پنوماتیک و همچنین صنایع مرتبط و مجلات تجاری و بازیافت است. غرفه داران بین المللی می توانند آخرین روندها، محصولات و پیشرفت های خود را در اینجا به مخاطبان علاقه مند ارائه دهند. این نمایشگاه یک بستر ایده آل برای ایجاد ارتباطات تجاری جدید در صنعت پلاستیک است.

این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین‌المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه اوراسیا است. سهم بازار قابل توجه ترکیه و اهمیت راهبردی آن برای ایران، حضور شرکت‌های متعدد تریدر ایرانی و همچنین رقابت نفس‌گیر با رقبای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در این بازار، از مزایای اوراسیا ترکیه به عنوان یکی از ضروری‌ترین محافل مذاکره، داد و ستد و رصد وضعیت رقبا است.

نمایشگاه صنعت پلاستیک استانبول بستری برای تعامل تجاری با سایر شرکت‌ها و برندهای بین‌المللی است که در آن شرکت‌های مطرح و برندهای معتبر، تولیدات و فناوری‌های خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. این نمایشگاه در آخرین برگزاری خود، میزبان ۸۹۷۱ بازدیدکننده از ۱۳۸ کشور، ۵۱۷۷۱ بازدیدکننده از سراسر ترکیه، بیش از ۹۰۰ هیئت پذیرایی از ۳۹ کشور به نمایندگی از جغرافیای وسیعی از روسیه تا خاورمیانه و آفریقا بود و توانست در تعداد بازدیدکنندگان رکورد به ثبت رساند.

شایان ذکر است؛ نمایشگاه پلاست اوراسیا استانبول یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت پلاستیک است که هر ساله در منطقه اوراسیا برگزار می شود. این نمایشگاه توسط TUYAP و با همکاری PAGEV (بنیاد صنعت پلاستیک ترکیه) برگزار می شود. Plast Eurasia Istanbul 2023 در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ نوامبر ۲۰۲۳ – از ۰۱ الی ۰۴ آذر- در مرکز کنوانسیون و کنگره Tüyap Fair استانبول برگزار خواهد شد. و غرفه‌ی متعلق به پتروشیمی مارون در سالن شماره پذیرای مهمانان و بازدیدکنندگان است.

 

بام جنوب

false
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true