مهندس نعمتی: رونق پست در گرو به روز بودن و تامین نیاز مشتریان است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مهندس نعمتی: رونق پست در گرو به روز بودن و تامین نیاز مشتریان است

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: رونق و شکوفایی پست در به روز بودن و تامین نیاز مشتریان با توجه به شرایط موجود اجتماعی و اقتصادی و… کشور است.

به گزارش خبرطلایی 5به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس نعمتی روز شنبه در جلسه شورای مدیران با اشاره به اقدامات گسترده دستگاه ها و سازمانهای دولتی در خدمات رسانی به مردم، افزود: ضروری است تا با بهبود فعالیت های اطلاع رسانی، نسبت به افزایش آگاهی جامعه اقدام شود که پست نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقا سطح کیفی خدمات و ارایه آسان و ارزان سرویس ها، اظهار داشت: فلسفه وجودی دولت و مجموعه پست؛ ارایه خدمات مطلوب به شهروندان، واگذاری بخشی از امور به خود مردم و بهره گیری از توان بالای بخش خصوصی است.

معاون وزیر ارتباطات از مدیران ستادی خواست با حضور در بین همکاران سطح شبکه و اطلاع از مسایل و مشکلات آنان؛ با پیگیری مجدانه این مسایل، امید را در بین همکاران زنده کنند تا بیش از پیش شاهد همراهی آنها در تحقق اهداف شبکه باشیم.

مهندس نعمتی بحث ایجاد تحرک بیشتر در بازار عرضه خدمات پستی را یادآور شد و گفت: طی پنج ماه ابتدایی سال شاهد رشد ۱۲ درصدی درآمد شبکه بودیم، اما می بایست با همکاری تمامی حوزه ها و رفع موانع به سمت سرویس های با ارزش افزوده جدید و جایگزین حرکت کنیم.

وی از تمامی مدیران ستادی و اجرایی نیز خواست با تلاش مضاعف و با گرایش بیشتر به سمت مشتری مداری به دنبال انجام امور باشند و مدیران حراست نیز با رویکرد پیشگیری از بروز تخلفات، روند انجام اقدامات را هموارتر سازند.

مدیرعامل شرکت ملی پست موضوع راه اندازی پستمن و پیک پستی در استان های کرمانشاه و فارس را نیز مطرح کرد و خواستار حمایت و همراهی مدیران نسبت به ایجاد این سرویس در این دو استان و همچنین راه اندازی پیک پستی در سطح شهر تهران شد.

false
false
false
false

true