اهتزاز پرچم سه رنگ ایران در ورزشگاه آزادی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اهتزاز پرچم سه رنگ ایران در ورزشگاه آزادی

پرچم سه رنگ کشورمان در حاشیه دیدار دوستانه دو تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان توسط هواداران حاضر در سکوهای ورزشگاه آزادی به اهتزار درآمد.

به گزارش خبرطلایی 12، دو تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان از ساعت 21 امشب (شنبه) و با 15 دقیقه تاخیر به مصاف هم رفتند.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید ایران، بهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم، امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران و مهدی بی باک، تکواندوکار مدال آور اسبق در المپیک و جهان در ورزشگاه حاضرند.
پیش از آغاز مسابقه از پیراهن تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه و نماد ملی پوشان در این مسابقات رونمایی شد.
نیمه نخست این دیدار با تک گل «روزبه چشمی» هافبک دفاعی تیم ملی کشورمان که در دقیقه 17 به ثمر رسید، پایان یافت.
در طول نیمه نخست «کارلوس کی روش» با جدیت تمام و بدون لبخند عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت و تذکرات لازم را به آنان می داد.
تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه نسبت به پیش از آغاز دیدار که قابل توجه نبود، افزایش بیشتری داشته و حدود 20 هزار نفر از نزدیک شاهد این رقابت دوستانه هستند.
تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی آخرین دیدار تدارکاتی خود را در ایران مقابل ازبکستان برگزار می کند که در راه آماده سازی جام جهانی، مصاف با تیم های یونان و ترکیه در شهر استانبول را در دستور کار دارد و پس از آن آخرین دیدار دوستانه خود را در روسیه در برابر لیتوانی انجام می دهد.
در گروه «بی» جام جهانی 2018 روسیه ملی پوشان ایران با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال هم گروه هستند که به ترتیب روزهای 25 و 30 خرداد و 4 تیرماه مقابل حریفان آفریقایی و اروپایی خود صف آرایی خواهند کرد.
ورزشی*9029**9129**

false
false
false
false

true