شهدای مدافع حرم،توطئه آمریکایی اسراییلی را ناکام کردند - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
شهدای مدافع حرم،توطئه آمریکایی اسراییلی را ناکام کردند

-رضا رضایی مجد*

شهدای مدافع حرم در سوریه وعراق دست شیاطین را از رسیدن به حریم اهل بیت (ع) قطع و اجازه ندادند تا منطقه و مرزهای کشورمان طعمه طمع و اجرای سیاست های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی به مدد دلارهای نفتی عربستان و برخی شیوخ عرب شود.

امروز در ایران اسلامی، شهری وجود ندارد که فضایش عطرآگین به بوی لاله های دفاع از حریم حرم امن ولایت و امامت نباشد. اما دریغ که چه مظلومند این قهرمانان بی نام و نشان، چقدر بی رحمانه این ها را متهم به گرفتن پول کرده اند آنهایی که در باغ های خود لم داده و امنیت خود را مدیون این گل های پرپر شده هستند.
آیا از زاری و دلتنگی های یک کودک شش ماهه برای آغوش پدر، از غصه های بانوی جوانی که قهرمان داستان زندگی اش را از دست داده و تنها شده چیزی می دانیم و آیا از دل مادری که عصای سالمندی اش دیگر کنارش نیست و با قد خمیده ، دل به گروی حب اهل بیت داده خبر داریم؟ قطعا درک این واقعیات بسیار سخت است و تا برای آدمی اتفاق نیفتد ناممکن خواهد بود.
مدافع حرم برای عقیده اش با تکفیری های تا دندان مسلح تحت حمایت استکبار نابکار و ناکام گذاشتن خط سیاسی آمریکا و اسراییل و همچنین هدر رفتن دلارهای سعودی عربی در حمایت از تکفیری ها، می رزمد.
چند سالی است که پدیده تاریک و نحسی به نام گروه تکفیری و جنایتکار داعش در منطقه غرب آسیا به دست آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی ظاهر شده، گروهی که جان، مال و نفس مردم را بر خود حلال می داند و هرروزه اقدام به جنایت بیشتر و قتل و غارت افراد به روشهایی می کند که دل آدمی را به درد می آورد.
داعشی که از سربریدن مسلمانان و ادیان مذهبی با شمشیر تا انتحاری عمل کردن و استفاده از سلاح و موشک های اهدایی اربابانش دریغ نکرده و گستره جنایت خود را از عراق و سوریه به دل اروپا کشانیده است.
کشته شدن انسان ها در مقابل چشم یکدیگر از اعدام دسته جمعی تا انفجارهای تروریستی از غرب آسیا تا قلب اروپا (انگلیس) حتی در برنامه ای فرهنگی ( کنسرت ) که مخاطبان آن کودکان و نوجوانان بودند اتفاق افتاد، همه اینها نشانگر طینت پست و خبیث محصولات غرب است که به جز قتال و دلار چیز دیگری را نمی بینند.
شهدای مدافع حرم برای دفاع از ناموس هموطنان و مسلمانان، برای خاکش جانفشانی می کند. در همه جای دنیا به چنین قهرمانانی مدال افتخار می دهند، یا بهتر است بگوییم این عارفان خود مدال زرینی هستند برای جامعه خود؛ در ایران اسلامی هم این ستارگان چراغ راه جوانان و در دنیای امروز نیز الگوی آزادگان جهان بوده و مورد افتخار و تقدیس مردم هستند و مقام معظم رهبری همواره از آنان بعنوان بزرگمردان تاریخ اسلام یاد می کنند.
امنیت در کشور و مرزهای اسلامی ما نتیجه مجاهدت ها و شهادت طلبی های سلاله های پاکی از شجره طیبه است که هزاران فرسخ دورتر از مرزهای کشور به دفاع از حریم ولایت و سرزمین های اسلامی می پردازند.
مدافعان حرم جوانانی هستند که بی محابا علیه دشمن خون خواری می تازند که اگر به مرزهای ما دست یابند هیچ چیز نمی‌شناسند، نه اخلاق، نه انسانیت و نه وجدان .
در نهایت باید کوتاه گفت که مدافعان حرم بسیار مظلوم هستند و مظلوم تر از آنان خانواده هایی هستند که حالا بدون سهم خواهی باید با درد فراغ بسازند.
منبع:ایرنا 13

false
false
false
false

true