«حلقه شکسته» منتشر شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
«حلقه شکسته» منتشر شد

کتاب «حلقه شکسته» به قلم زهرا آخوندی با مضمونی خانوادگی و اجتماعی منتشر شد.

به گزارش خبرطلایی 3، این کتاب 152 صفحه ای که در شمارگان یکهزار نسخه و بهای 150 هزار ریال به چاپ رسیده، داستان زن کینه توزی را روایت می کند که از روی حسادت و کینه های قدیمی وارد زندگی دختر جوانی می شود و هر بار که برای این دختر خواستگاری می آید، به بهانه ای، خواستگاری را به هم می زند تا اینکه یک پلیس مبارزه با مواد مخدر به خواستگاری راوی می آید و علیرغم شیطنت های این زن، دختر به عقد خواستگارش درمی آید.
در ادامه این داستان می خوانیم که پس از مدتی از ازدواج این دو، ماموریتی برای نامزد راوی پیش می آید و در این ماموریت و درگیری با اشرار و قاچاقچیان به شهادت می رسد، پس از این مساله، سرنوشت و زندگی راوی به گونه ای دیگر رقم می خورد که داستان با همین رویدادها مسیر خود را طی می کند.
در پشت جلد این کتاب آمده است: هر وقت برای من خواستگار می آمد، نمی دانم چرا خاله اختر صورتش عین لبو قرمز می شد و یک شری راه می انداخت و می گفت: دختر بنشین زندگی ات را بکن، شوهر هیچ جنبه مثبتی نداره، ما کردیم کجای این دنیا را گرفتیم؟ چه جایزه ای به ما دادند که تو نگرفتی و عقب بمانی؟
آخوندی که پیش از این خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری جمهوری اسلامی بوده و سابقه روزنامه نگاری و فعالیت در مطبوعات و خبرگزاری های دیگر را در کارنامه خود دارد، به دلیل اینکه بیشتر فعالیتش در حوزه های اجتماعی بوده، مایل است بیشتر به سوژه های این حوزه برای نوشتن داستان پرداخته و آنها را دستمایه کار نوشتن کند.
به گفته وی، در صورتی که کسی بخواهد داستان یا گزارش بنویسد، سوژه های فراوانی در جامعه برای قلم زدن وجود دارد اما شرط آن این است که چشمانی ریزبین و نکته سنج داشته باشد.
این نویسنده جوان دو کتاب دیگر با موضوعات اجتماعی به نام های «دزد خوش شانس» و «دختر تنها» را در دست نگارش دارد.
کتاب «حلقه شکسته» را انتشارات «حدیث قلم» منتشر کرده است.

false
false
false
false

true