“تجارت الکترونیک در دوران کرونا و جهش تولید” - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
“تجارت الکترونیک در دوران کرونا و جهش تولید”

به گزارش خبرطلایی به نقل از پایگاه خبری فانوس راه ، آیـا تا به حــال شـده اسـت کـه جـمـلـاتی مـانـنـد«خـریــد فـلـان کـالـا» یـا «قیمت فلان جنس» را دراینترنتجستجوکنید؟شایدشماقصدانجام یک “خرید اینترنتی” را دارید!
خرید اینترنتی فرایندی است که افراد در آن اقدام به سفارش کالایی بر بستر فضای مجازی میکنند و آن را در واقعیت به موقعیت نشانی خود دریافت میکنند.این فرایند که کمتر از دو دهه است در دنیا آغاز شده تا قبـــل ازشیوع ویــروس کــرونا در کشور یک مسئله فرعی بود ولی با شیــوع این بیـمـاری منــحوس مردم بیش از پیش ترغیب به خریدکردن اینترنتی شدن و حتماً خودتان یا اطرافیانتان اقدام به اینکار کرده اید .
همانـطـور کـه بـرهمـگـان واضـح و مبرهن است مقام معظم رهبری نامگذاری چندین سال متوالی را به کلیدواژه های “اقتصاد” و “تولید” اختصاص دادند،این بدان معناسـت که همـچـنان اقتصـاد بـی ثـبـات مهم ترین و اساسی ترین معضل کشور اسـت و ایـن بی ثـبـاتـی را میتوان به یک وضعیت جنگی تشبیه کرد یعنی آنقدر اوضاع وخیــم هست که بتوان آن را به جنگ های نظامی تشبیه کرد.اگر آن جنگ ها را مردم پایان بخشیده و آتششان را بی فروغ کردند پس میتوانند در اجاق کور اقتصاد هم با نفس همت و ایمان دمیده و لبیک دیگری به بیانات حضرت آقا بگویند.
با در نظر گرفتن اینکه مشکل اساسی در عدم خرید “کلای داخلی” و”ساخت ایران” توسط مردم ناآگاهی است.یعنی مردم نوع کالاها، کیفیت کالاها و نشان محصولات(برند) را نمیشناسند.صداوسیــــما نیزعلی رغم داشتن رویکردتبلیـغ کـالـــاها و آگـاه سـازی مـــردم وحـتـی تـاسـیـس شـبـکـه تـاثـیـر چـنـدانـی نـگـذاشـتـه اســت.ولـــی فضـای مـجـازی با ظرفیت ها و جاذبه هایش و امتیازی مثل اینکه تقریباً در دسترس عموم جامعه میباشد؛پس بهـتریـن بـسـتـر برای تبـلـیــغ کالای ایرانی است . و در دوران کرونا با وجود عبور از مرحله اوج شـیـوع بـیـمـاری و قـرنـطـیـنـه کـــه همه مردم تشویق به این میشوند که حدالاماکان از خانه خارج نشوند و حتی کاهای بانــکی را ازطریق اینترنت و فضای مجازی پیگیری و رسیدگی کنند . مردم قطعاً بـدشان نمی آید کالای ارزانتر و بی واسطه را مستقیم از دست تولید کننده خریداری کنند.این شرایط بهترین فرصت برای تولید کنندگان است که فروش خود را از طریق اینترنت ، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دنـبـال کـنند.
هرجند که قبل از این همین اتفاق میافتاد اما لازم است جدی تر گرفته شود و مـردم هـم مـیـتـوانـنـد بـا تـقـویـت عرق ملّی خود و درک اینکه خرید کردن و اهتمام ورزیدن آنها سودش به جوان ایرانی می رسد.باید از طریق اینترنت،فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به خرید و استفاده از کالای تولید ایران بکنند.

حیران

false
false
false
false

true