شباهت ابوعامر در سریال خانه امن به یکی ازسرکردگان داعش|داعش در حافظه تاریخی مردم زنده شد! - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
شباهت ابوعامر در سریال خانه امن به یکی ازسرکردگان داعش|داعش در حافظه تاریخی مردم زنده شد!

به گزارش خبرطلایی به نقل از پایگاه خبری فانوس راه ،566789 سریال “خانه امن” که در ژانر جنایی،پلیسی-امنیتی ساخته شده است . در این شب های آبانماه مهمان خانه های مردم است. سوژۀ اصلی این فیلم پرونده های امنیتی مربوط به تروریسم در سالهای اخیر بالاخص گروه تروریستی “داعش” است. پس از مجموعه‌های سارق روح و ترور خاموش ، خانه امن سومین و آخرین مجموعه از سه‌گانهٔ معمایی-پلیسی-سیاسی ابوالفضل صفری و احمد معظمی است.
و اما ابوعامر … :
شخصیت ابوعامر که تازه به داستان اضافه شده است شباهت بسیار زیادی به یکی از سرکردگان یا به اصطلاح “شاه ماهی” های داعش به اسم “ابوعایشه” دارد که در ذیل به شرح ماجرای آن میپردازیم.شب (جمعه ۱ آذرماه) قسمت ۱۹ این سریال پخش شد و در این قسمت، نیرو‌های اطلاعاتی به دنبال یکی از چهره‌های اصلی داعش که در سریال «ابوعامر» معرفی می‌شود، در حال عملیات در شهر کرمانشاه هستند. پیش‌تر ابوعامر به عنوان یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های داعش و طراح اصلی عملیات‌های تروریستی در اروپا و کشور‌های دیگر معرفی شده بود.

اما این تیم عملیاتی داعش در حادثه تهران خلاصه نمی‌شد و قرار بود این حادثه که در عرض چند ساعت خاتمه یافت، ابعاد وسیع تری داشته باشد؛ ابعادی که نه تنها در عملیات در دونقطه بلکه حداقل ۵۰ نقطه تهران را در برمی گرفت. عملیات در تهران آنقدر برای داعش اهمیت داشت که حاضر شده بودند شاه ماهی عملیاتی خود را در سال ۹۵ به همراه تیم‌های عملیاتی وارد ایران کنند؛ «ابوعایشه الکردی» همان شاه ماهی داعش بود که قبل از رسیدن پایش به تهران در غرب کشور با شلیک تک تیرانداز سپاه راهی جهنم شد.

ابوعایشه در سال ۹۵ به‌همراه ۲ تیم تروریستی به‌صورت جداگانه از طریق مرز‌های غربی، وارد کشور می‌شود و ظاهراً همه چیز به‌خوبی برای این دو تیم پیش می‌رود. اما در جریان فرآیند ورود یکی از تیم‌های تروریستی که ابوعایشه در آن تیم حضور نداشته، نیرو‌های قرارگاه نجف سپاه کرمانشاه با آن تیم درگیر شده و تمام اعضای تیم را در نقطه صفر مرزی به هلاکت می‌رساند. در سوی دیگر، ابوعایشه به‌همراه یک تیم دیگر و از نقطه‌ای دیگر وارد کشور شده و بدون هیچ مشکلی در یک شهر مرزی در استان کرمانشاه، استقرار اولیه پیدا کرده و مخفی می‌شوند. آن‌ها برای اینکه ردی از خود به جای نگذارند، مجبور بودند که چند روزی در محل استقرار اولیه خود بمانند تا در یک فضای آرام، به مکان هدف برای استقرار نهایی برسند. پس از استقرار اولیه ابوعایشه و نیروهایش در یکی از شهر‌های مرزی در استان کرمانشاه، آن‌ها پی می‌برند که احتمالاً محل استقرارشان لو رفته است و خانه تحت نظر نیرو‌های امنیتی است و اندکی بعد با مسجل شدن موضوع، همه چیز برای‌شان قطعی می‌شود که لو رفته‌اند. آن‌ها تصمیم به فرار می‌گیرند، ولی خانه‌شان محاصره شده بود و به‌ناچار با توجه به اینکه سلاح و مهمات قابل توجهی با خود همراه داشتند، تصمیم به ایجاد درگیری می‌گیرند تا شاید بتوانند با این کار، راه فراری برای خود از مهلکه درست کنند. حتی در جریان درگیری، یکی از اعضای تیم تروریستی با جلیقه انفجاری، خود را منفجر می‌کند. اما در جریان این درگیری تمام اعضای تیم تروریستی کشته شده و یکی از تک‌تیراندازان نیز موفق می‌شود که با شلیک گلوله فردی را که احتمالاً همان ابوعایشه یکی از معاونین عملیات گروهک تروریستی داعش بوده به هلاکت برساند. پس از به درک واصل شدن ابوعایشه از اسناد بدست آمده از این گروه مشخص که آن‌ها حداقل ۵۰ هدف تروریستی را برای خود مشخص کرده و به اصطلاح قصد داشتند تهران را به آتش بکشند.

ابوعایشه الکردی یامحمد ابراهیمی
قاتلی که در این تصویر میبینید ملیتی ایرانی دارد نام او محمد ابراهیمی (ابوعایشه الکردی) است. این مرد جلاد به عضویت گروه داعش پیوسته و دستش به خون هزاران اسیر بی گناه عراقی و سوری آلوده است خوشبختانه به تازگی خبر به هلاکت رسیدن وی توسط نیروهای گمنام امام زمان به گوش رسیده است. محمد ابراهیمی یا همان “ابو عایشه الکردی” جوانی از شهرستان کامیاران بود. جایی که سال‌ها محل فعالیت گروه‌های اسلامی کردستان عراق بود. محمد ابراهیمی در کامیاران بیشتر اوقاتش را صرف بازی‌های کامپیوتری و شرط بندی می کرد. او به “حمه شرطی” شهرت داشت. سه سال پیش او به داعش پیوست و در ویدیوهای تبلیغاتی این گروه ظاهر شد و پیشمرگ‌های اسیر را سر برید. البته سال گذشته رسانه ها با منتشر کردن اخباری هلاکت این تروریست را اعلام کردند.

داعش در حافظه تاریخی مردم زنده شد!
مجموعۀ “خانۀامن” فرصت مناسبی است تا فاجعۀجهانی داعش که چندی مانند آفت به جان اسلام افتاده بود را در حافظه تاریخی مردم زنده کند و یادآوری جنایات آن خبیث ها را بنماید که البته مکر خداوند بزرگتر از ترقه بازی های دشمنان اسلام است که به دست شهدایی گرانقدر و در رأس آنها ، فرمانده شان “شهیدسپهبدحاج قاسم سلیمانی” است. پیشنهاد میشود مردم با چشمانی باز نگاهی هرچند اجمالی و گذرا ولی به این ماجرای هولناک معاصر بیندازند تا درس عبرتی برای بصیرت های آخرالزمانی کسب کنند. شایان ذکر است که در روایات مربوط به نشانه های ظهور قرار است پرچم های سیاه به سرخ مبدل گردد(این به هیچ وجه به معنای مصداق گذاری نیست و خواننده خود به دنبال روایات برود.

مؤلف و نویسنده: حیران منابع: راه دانا و ویکی پدیا

false
false
false
false

true