در ارزیابی استانداری تهران صورت گرفت: کسب رتبه «سطح یک» حمایت از حقوق مصرف کننده توسط بانک سینا - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

بانک سینا در ارزیابی استانداری تهران که با موضوع حمایت از حقوق مصرف کننده صورت گرفت، موفق به کسب رتبه «سطح یک» شد.
به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در ارزیابی میدانی و جلساتی که سال گذشته از سوی شورای ارزیابی استانداری صورت گرفت، بانک سینا بر اساس مستندات جدول شاخص های ارزیابی استانداری، موفق به کسب رتبه «سطح یک» حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.
بانک سینا با کسب امتیازات شاخص های مندرج در جدول ارزیابی شامل «اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان یا مشتریان»، «ارائه خدمات به مراجعه کنندگان یا مشتریان»، «نظرسنجی از مراجعه کنندگان یا مشتریان»، «رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان» و «آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع سازمان» موفق به کسب این موفقیت شد.
گفتنی است این بانک پیشتر نیز نشان رضایتمندی مشتری را از اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری دریافت کرده بود.

false
false
false
false

true