مدیرعامل در دیدار مجازی با کارکنان پست اصفهان : افزایش تولید خدمات و پست محصول محور از استراتژی‌های شبکه است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیرعامل در دیدار مجازی با کارکنان پست اصفهان :  افزایش تولید خدمات و پست محصول محور از استراتژی‌های شبکه است

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیداری مجازی با مدیر کل و کارکنان پست استان اصفهان، گفت: تقویت اقتصاد دیجیتالی و تلاش در راستای افزایش تولید خدمات و پست محصول محور از مهمترین استراتژی‌های شبکه پستی است.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر عصر امروز در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پست و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن ابزار آمادگی دریافت پیشنهادات و نظرات همکاران سراسر شبکه در راستای ارتقا شرایط اقتصادی شرکت و ارایه خدمات بر بستر سکوی تجارت الکترونیک، افزود: تلاش خواهیم کرد همسو با این هدف، بحث امنیت شغلی و بهبود معیشت کارکنان را دنبال کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بهبود کمی و کیفی مرسولات و خدماتی که به مشتریان ارایه می‌شود و تامین رضایت آنان، یکی از راه‌های بهبود اقتصاد شبکه است، اظهار داشت: شرکت ملی پست آماده است به منظور ارتقا سلامت اداری و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به ادارات و سازمان‌ها، خدمات نیابتی خود را گسترش دهد، بنابراین ضروری است مدیران و همکاران استان‌ها با افزایش سطح تعامل با استانداری‌ها و سایر دستگاه‌های دولتی، همت بیشتری در راستای جذب این خدمات به خرج دهند.

معاون وزیر افزود: توسعه پست محصول محور مستلزم به کارگیری نیروهای متخصص در بخش‌های بازاریابی و ارتباط با مشتری است، زیرا که هنوز بخش‌های زیادی از جامعه از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های پست بی‌اطلاع هستند و این وظیفه کارشناسان و متخصصان بازاریابی است که سطح آگاهی آنها را افزایش دهند.

وی بازمهندسی فرآیندهای پستی و خطوط دورن استانی و میان استانی را از دیگر الزامات اساسی در پیشبرد اهداف شبکه عنوان کرد و گفت: این بازمهندسی، کاهش هزینه‌ها و افزایش امنیت مرسولات را به همراه دارد.

سبحانی‌فر بار دیگر با تاکید بر تلاش در راستای تبدیل وضعیت شغلی کارکنان قراردادی و شرکتی، افزود: پیگیری سختی کار موزعین نیز از اولویت‌های اصلی است که با توجه به ظرفیت‌های قانونی، در حال پیگیری هستیم.

در ادامه این نشست مجازی، حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان و برخی کارکنان این استان به طرح دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته و از اقداماتی که در مدت کوتاه حضور سبحانی فر در کسوت مدیرعاملی شرکت ملی پست در راستای تقویت انگیزه کارکنان و کمک به رشد و بالندگی شبکه پستی انجام شده است قدردانی کردند.

false
false
false
false

true