مدیرعامل بر استفاده حداکثری از ظرفیت رهسپاری خطوط ریلی تاکید کرد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیرعامل بر استفاده حداکثری از ظرفیت رهسپاری خطوط ریلی تاکید کرد

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیر عامل شرکت ملی پست در جریان بازدید از مرکز تجزیه و مبادلات کشور بر بازنگری و مهندسی مجدد خطوط رهسپاری و افزایش ظرفیت رهسپاری ریلی تاکید کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که ظهر امروز دهم مهر ماه انجام شد، مدیرعامل با حضور در بخش های اجرایی و سالن مبادله مرکز تجزیه و مبادلات کشور، شاخص های آماده سازی، رهسپاری و مدت سیر مرسولات را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

سبحانی فر با اشاره به افزایش ارسال ترافیک مرسولات خدمات الکترونیک گفت: شبکه پستی کشور در دوران همه گیری ویروس کرونا به مثابه یک دست بازدارنده، با توزیع سریع و خدمات رسانی به موقع به هموطنان، تردد های غیر ضروری و زنجیره انتقال ویروس کرونا را کاهش داده است.

وی در ادامه، تغییر رویکرد شبکه را یادآور شد و بر پیگیری مجدانه تقویت زیرساخت‌ها از جمله راه‌اندازی سورتینگ مکانیزه تاکید کرد.

معاون وزیر همچنین با تاکید بر بازنگری و مهندسی مجدد خطوط رهسپاری و افزایش ظرفیت رهسپاری ریلی گفت: این امر در تسهیل و روان سازی روند رهسپاری و توزیع مرسولات تاثیر به سزایی خواهد داشت.

سبحانی‌فر افزود: با بازنگری و به روز رسانی قوانین داخلی با سازمان های همکار و تفاهم نامه های بین المللی می توانیم کیفیت خدمات رسانی در خصوص مرسولات خارجه را به هموطنان داخل و خارج از کشور ارتقاء دهیم.

در جریان این بازدید غلامرضا ملکیان مدیر کل حراست و امنیت پستی، علی اکبر هادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و امیرحسین کریمی مدیرکل منطقه پستی جنوب غرب وی را همراهی کردند و حمیدرضا آقاجانی مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات کشور نیز تازه ترین گزارشات عملکرد و آمارهای ترافیک مرسولات مبادلاتی را به مدیرعامل ارائه نمود.

false
false
false
false

true