بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست از راه آهن رشت - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست  از راه آهن رشت

رمضانعلی‌سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان سفر به استان گیلان، ضمن دیدار با غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن رشت، گفت: استفاده از خدمات ریلی برای حمل و نقل مرسولات پستی از برنامه های اصلی شبکه پستی است.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، این دیدار که عصر سوم مهر ماه برگزار شد، سبحانی‌فر ضمن بازدید از اداره کل راه آهن رشت گفت: شرکت ملی پست در راستای تسهیل خدمات رسانی مناسب و با کیفیت به مردم، برنامه رهسپاری و ارسال مرسولات پستی را از طریق خطوط ریلی و توسعه و تقویت همکاری فی ما بین را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل افزود: با انعقاد تفاهم نامه مشترک بین شرکت ملی پست و شرکت راه آهن، ضمن استقرار باجه پستی در ایستگاه راه آهن، زمینه بهره‌برداری از ظرفیت ها برای دو طرف فراهم می شود.

ولدی در این نشست ضمن استقبال از طرح مذکور گفت: این شرکت در راستای برنامه ششم توسعه کشور و به منظور تسهیل خدمت رسانی به مردم و همچنین با هماهنگی‌های بعمل آمده، آمادگی لازم در زمینه های گسترش سطح همکاری های بین دو طرف را دارد.

در پایان مقرر گردید، تفاهم نامه مشترکی بین دو طرف در راستای ارایه خدمات رهسپاری و ارسال مرسولات پستی از طریق خطوط ریلی منعقد شود.

دومین موزه پست کشور در رشت راه اندازی می شود

مدیر عامل در جریان بازدید از راه اندازی دومین موزه پست کشور در رشت، گفت: شرکت ملی پست در تلاش است این موزه را برای روز رشت، در دی ماه امسال رونمایی کند.

وی تصریح کرد: موزه پست گیلان به عنوان دومین موزه پست کشور بعد از تهران راه اندازی خواهد شد و لوازم، ابزار، مکاتبات و سرویس ها و خدماتی که پست در آن زمان ارایه می کرد را به نمایش عموم قرار دهد.

سبحانی‌فر در حاشیه سفر و بازدید از ساختمان قدیمی پست رشت، اظهار داشت: ساختمان پست رشت یکی از غنی ترین پست های کشور از لحاظ ساختمانی و قدمت محسوب می شود و درصدد هستیم در قالب موزه ای سوابق گذشته را در اختیار مردم قرار دهیم تا بازدیدکنندگان از فرهنگ و پیشینه گذشتگان بهره مند شوند.

وی با اشاره به اهمیت پست گفت: پست قدیمی ترین دیوان سالاری کشور است که به صورت رسمی و غیر رسمی در یک ساختار مناسب به مردم، دستگاه‌ها و دولت‌ها خدمت رسانی کرده است و فعالیت قاصدها و چاپارها که از دوره هخامنشیان بنا شده، نمونه هایی از این دست محسوب می شود.

false
false
false
false

true