مدیرعامل شرکت ملی پست: پست نقشی بسیار اساسی و ماندگاردر دوران دفاع مقدس داشت - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیرعامل شرکت ملی پست:  پست نقشی بسیار اساسی و ماندگاردر دوران دفاع مقدس داشت

در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رمضانعلی سبحانی فر ضمن بازدید از موزه دفاع مقدس، نقش پست را در دوران جنگ تحمیلی، ماندگار و اساسی توصیف کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در جریان این بازدید که عصر امروز انجام شد، سبحانی فر با اشاره به اینکه در زمان دفاع مقدس، هنوز وسایل ارتباطی مخابراتی و رادیویی توسعه نیافته بود، گفت: از آنجا که دسترسی مردم و رزمندگان به وسایل ارتباطی محدود و کم بود، استفاده از نامه و پست راه مطمئن و خوبی برای رزمندگان و خانواده های آنها به حساب می آمد.

وی افزود: در آن زمان امکانات بسیار کم و حداقلی بودند و شاید رزمنده ها حتی برای پیدا کردن یک برگ کاغذ هم به زحمت می افتادند، به همین خاطر پست در برقراری ارتباطات، نقشی بسیار اساسی و مهمی ایفا کرد و خدمات پستی در آن سالها از درخشانترین دوران فعالیت تاریخ پست به حساب می آید.

مدیرعامل با اشاره به غرفه پست در موزه دفاع مقدس، ادامه داد: بخش مهمی از آثار و مستندات خدمات پستی دوران دفاع مقدس و تاریخ طولانی پست نیز در موزه ارتباطات در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: رشادت و فداکاری زیادی برای پستچی های در جبهه ها لازم بود تا زمینه ارتباط یک رزمنده و خانواده اش برقرار شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به نقش تاریخی و مستند آثار و نامه های به جا مانده از دوران دفاع مقدس اضافه کرد: موزه دفاع مقدس می تواند با به نمایش گذاشتن این آثار فرهنگ ایثار و شهادت را رشد دهد و عمق ببخشد و می تواند باعث حفظ اقتدار و عزت میهن مان باشد.

در این بازدید، محمد محسنی معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت و علی اکبر هادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حسن عمیدی سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست نیز وی را همراهی کردند.

false
false
false
false

true