جلسه شورای اداری پست استان گیلان با حضور مدیرعامل برگزار شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
جلسه شورای اداری پست استان گیلان با حضور مدیرعامل برگزار شد

مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان سفر به استان گیلان، ضمن بازدید از بخشهای مختلف، در جلسه شورای اداری اداره کل پست استان حضور یافت.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست ،رمضانعلی سبحانی فر در این جلسه که امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه اجرای طرح ستاپ و ساماندهی پرداخت ها براساس کارکرد، توانسته عملکرد و پرداختی به کارکنان را افزایش دهد، گفت: بهبود سطح معیشت و سطح درآمد، در گرو افزایش سرانه مرسولات است.

سبحانی‌فر افزود: در تلاشیم بتوانیم 50 درصد از کارکنان قراردادی را تبدیل وضعیت کنیم و در حال بررسی برای تبدیل کارکنان شرکتی به قراردادی نیز هستیم.

مدیرعامل با اشاره به توسعه طرح ستاپ در شرکت ملی پست و ضرورت ارتقا هر چه بیشتر کیفیت خدمات و جذب بازارهای جدید، افزود: راهکارهای ویژه‌ای برای مجاب کردن دستگاه‌ها به منظور واگذاری خدمات نیابتی به شبکه پستی، برابر آنچه در قانون آمده است، باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون وزیر تصریح کرد: طرح پیشنهادی هوشمند سازی، سورتینگ و مکانیزه کردن مرکز تجزیه و مبادلات می بایست در اسرع وقت آماده و ارایه شود.

سبحانی فر همچنین در تاکید بهبود فرایند رهسپاری گفت: در سایه تعامل با حوزه فنی شرکت، در استفاده بهینه از باکس های ویژه حمل مرسولات، می بایست فرایند ارتقا کیفیت خدمات و جابجایی مرسولات را سرعت بخشید.

وی با اشاره به افزایش ترافیک و توزیع به موقع مرسولات پستی در کشور، اظهار داشت: با توجه به مذاکرات انجام شده با شرکت راه آهن، استفاده از خطوط ریلی و واگن های استیجاری برای حمل و نقل سریع مرسولات پستی، در برنامه اجرایی شرکت ملی پست قرار گرفته است.

معاون وزیر همچنین در راستای هم افزایی و توسعه هرچه بیشتر تعامل و همکاری با دفاتر ict روستایی، گفت: حمایت از کسب و کارهای بومی و خدمات رسانی بهینه به روستاییان از اولویت های اصلی شبکه است.

در ادامه مهدی فخربین سبحانی مدیرکل پست استان گیلان گزارشی از وضعیت موجود پست استان و برنامه‌های پیش رو تا پایان سال ارایه داد.

در ادامه هریک از اعضای حاضر در جلسه، به طرح نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

false
false
false
false

true