مدیرعامل در رشت گفت: متناسب با نیاز جامعه زیر ساخت‌های پست توسعه می یابد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیرعامل در رشت گفت:  متناسب با نیاز جامعه زیر ساخت‌های پست توسعه می یابد

مدیرعامل شرکت ملی پست، گفت: شیوه کسب و کار پست همسو با تغییر نیاز جامعه بایستی تغییر کند و بسته و امانت جایگزین پست نامه شده و زیر ساخت ها توسعه یابد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر امروز در جریان بازدید از وضعیت پست گیلان، با کارکنان بخشهای مختلف پست استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این بازدید که با همراهی علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره، حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی، حسن عمیدی سرپرست دفتر ارتباطات و اموربین الملل، علی اکبر هادوی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی انجام شد، مدیرعامل ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های کارکنان پست استان اظهار داشت: با اساسنامه بسیار غنی شرکت ملی پست بایستی شیوه کار در پست تغییر یابد.

معاون وزیر ادامه داد: با فراهم نمودن بستر و زیر ساخت لازم در تامین رضایتمندی متناسب با شرایط مشتریان اقدام می نماییم.

سبحانی‌فر با اشاره به اینکه شرکت های پستی در جهان سودده هستند، افزود: در کشور سرعت به روز رسانی و توسعه پست مطلوب نبوده و ما تلاش می کنیم این روند با شتاب بیشتری انجام شود.

در جریان این بازدید نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پست دستگاهی مهم برای تحقق دولت الکترونیک است، اظهار داشت: پست نقش مهم و محوری در کاهش ترافیک و ترددهای درون شهری دارد و خواستار پیگیری ساخت ساختمان تجزیه و مبادلات پست استان در ورودی شهر شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت ملی پست توانسته در تحقق اهداف اساسنامه موفق عمل کند و در حاکمیت نقش مهم و ارزنده ای دارد.

مهدی فخربین سبحانی مدیرکل پست استان گیلان نیز در جریان این بازدید ضمن ارایه گزارشی از وضعیت عملکرد و ترافیک، به تشریح امکانات و توانمندی های خدمات رسانی شایسته در پست استان پرداخت.

در پایان سبحانی‌فر در مصاحبه با مرکز صدا و سیمای گیلان در خصوص افزایش حجم بسته های اینترنتی و تغییر نوع خدمات پست از پاکت به بسته به تشریح اقدامات انجام گرفته در این حوزه پرداخت.

false
false
false
false

true