اجرای طرح نصب پلاك های کدپستی با فرمت جدید در استان سمنان - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اجرای طرح نصب پلاك های کدپستی با فرمت جدید در استان سمنان

نصرت الله مشیری مدیرکل پست استان سمنان گفت: اجرای طرح پلاك كوبی کدپستی با فرمت جدید برای اماکن عمومی و خصوصی در استان سمنان موجب افزایش سرعت و دقت در ارسال مرسولات پستی خواهد شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مشیری در حاشیه آغاز اجرای طرح پلاک کوبی کدپستی با طرح و فرمت جدید در شهرداری سمنان، که دیروز برگزار شد، گفت: با عنایت به لزوم اجرای پروژه نظام ملی آدرس‌ گذاری(GNAF) و به روز رسانی نظام ملی نشانی و اطلاعات مکانی، پروژه پلاک کوبی کدپستی با طرح و فرمت جدید پلاک ها و بارکد QR اجرا می‌شود.

مدیرکل پست استان سمنان هدف از اجرای اين طرح را ايجاد آرامش فكری شهروندان، امنيت و دسترسی سريع به اطلاعات افراد در مكان مشخص عنوان كرد و افزود: شهروندان می توانند با استفاده از نرم افزار بارکدخوان تلفن همراه قسمت مربوطه روی پلاک را اسکن نموده و از طریق آن به سامانه sina.post.ir متصل شوند و اطلاعات خود را مشاهده و ویرایش نمایند.

وی در ادامه گفت: پلاک های جدید قابلیت درج هر گونه اطلاعات از جمله کد نوسازی شهرداری، قبوض آب، برق و گاز را نیز دارد.

مشیری اضافه کرد: دسترسی به نشانی منحصر به فرد استاندارد و مکان مرجع نه تنها می‌تواند در راستای ارائه خدمت رسانی از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و زیست‌ محیطی موثر باشد، بلکه در کاهش ترافیک، مدیریت بحران و خدمات اورژانسی و افزایش سرعت، دقت و ایمنی در ارائه خدمات پستی به مردم، اهمیت ویژه ای برخوردار است.

محمد ناظم رضوی شهردار سمنان نیز با اشاره به رایگان بودن اجرای این طرح به شهروندان گفت: ارائه خدمات مطلوب و سریع از سوی سازمان ها و نهادهای دولتی، زیبا سازی محیط شهری و یکسان سازی پلاک ها از جمله مزایای این طرح است.

false
false
false
false

true