به رسم تجربه اندوزی؛ مراسم تجلیل از پیشکسوت روابط عمومی پست برگزار شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
به رسم تجربه اندوزی؛  مراسم تجلیل از پیشکسوت روابط عمومی پست برگزار شد

طی مراسمی با حضور فریبا مرادی عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، از 30 سال تلاش صادقانه زهرا شهرآبادی همکار دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل قدردانی شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این مراسم که با هدف انتقال تجربیات دوران خدمت این همکار پیشکسوت برگزار شد، احمد جان بزرگی دبیر هیئت مدیره، حسن عمیدی مدیر کل دفتر ارتباطات و امور بین الملل و جمعی از همکاران جدید و قدیم دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل حضور داشتند.

فریبا مرادی عضو هیئت مدیره در این مراسم از شهرآبادی به عنوان برند و نقطه اتصال بیرون و درون شبکه یاد کرد و افزود: تعاملات سازنده و جایگاه قابل احترام وی همواره گره گشا و حلال بسیاری از مشکلات روابط عمومی بود که امیدوارم، همه از این تجربه ارزنده به نحو احسن بهره‌مند شویم.

راهبر دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل با اشاره به تجربیات ارزنده این پیشکسوت حوزه روابط عمومی، اظهار داشت: بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان همواره می‌تواند، نقطه اتکایی برای جوان‌ترها در پیشبرد اهداف و مسئولیت‌های تعیین شده باشد.

احمد جان‌بزرگی دبیر هیئت مدیره نیز در این مراسم از حسن خلق زهرا شهرآبادی به عنوان یکی از محاسن و ویژگی‌های این پیشکسوت یاد کرد و افزود: خیرخواهی و نگاه مسئولانه وی به مسایل و مشکلات جاری و همکاران روابط عمومی و سایر همکاران شبکه، باعث شده است یاد و خاطره وی همواره در یادها ماندگار بماند.

حسن عمیدی مدیر کل دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل نیز در مراسم تجلیل از شهرآبادی، تجربیات وی در پیشبرد برنامه‌های این دفتر را بسیار سازنده توصیف کرد و گفت: این مراسم، نخستین نشست انتقال تجربه پیشکسوتان به همکاران است که امیدوارم با ادامه این حرکت، شاهد شکوفایی و رونق بیش از پیش شبکه پستی باشیم.

زهرا شهرآبادی رییس اداره تبلیغات دفتر روابط عمومی تیرماه امسال به افتخار بازنشستگی نایل شد، وی تمام دوران 30 ساله خدمت خود در شرکت ملی پست را در دفتر روابط عمومی گذراند که آثار و اقدامات ارزشمندی از وی به یادگار مانده است.

false
false
false
false

true