مدیر کل پست خوزستان از تسریع در پیشبرد پروژه جی‌نف خبر داد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیر کل پست خوزستان از تسریع در پیشبرد پروژه جی‌نف خبر داد

مدیر کل پست خوزستان گفت: با گسترش سطح تعاملات میان‌دستگاهی، پیاده سازی و پیشبرد پروژه جی‌نف با شتاب بیشتری در این استان دنبال می‌شود.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مهران حموله با اشاره به انجام یک سلسله مذاکرات و تعاملات پست با استانداری و سازمان‌های مرتبط، از گسترش همکاری شهرداری اهواز با پست خوزستان در فاز نخست خبر داد.

وی موضوع تفاهم‌نامه همکاری پست خوزستان و سازمان فاوای شهرداری اهواز را یادآور شد و گفت: همسان سازی منبع اطلاعات ارایه خدمات برخط کدپستی برپایه نقشه های پارسل‌بندی، یکتاسازی اطلاعات مکان‌محور شهرداری با اختصاص کدپستی ده رقمی و ارایه خدمات جی‌نف به مراجعان شهرداری‌ها از اقدامات اجرایی است که براساس این تفاهم نامه به اجرا در می‌آید.

به گفته حموله، فاز بعدی تسریع اجرای جی‌نف در خوزستان، همکاری با فرمانداری شهرستان‌های استان است که بر این اساس از توان دهیاری‌ها در عملیات بهنگام سازی کدپستی، ژئوکدسازی و اجرای زیر پروژه های جی‌نف، توسط پست خوزستان بهره‌برداری خواهد شد.

مدیر کل پست خوزستان افزود: این اقدامات در مرحله نخست در شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، سوسنگرد، شوش، شوشتر و روستاهای تابعه این شهرستان‌ها انجام شده و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ماه‌های آینده، در تمامی استان نیز به اجرا در خواهد آمد.

false
false
false
false

true