تفاهم‌نامه همکاری پست کرمانشاه با کانون کارآفرینان امضا شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تفاهم‌نامه همکاری پست کرمانشاه با کانون کارآفرینان امضا شد

با هدف توسعه طرح های اشتغالزا، تفام‌نامه‌ای میان اداره کل پست استان کرمانشاه و کانون کارآفرینان کشور منعقد شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز گذشته در جلسه ای با حضور حمیدرضا فتاح، مدیرکل پست استان کرمانشاه و سجاد سنجابی رئیس شورای مرکزی کانون‌های کارآفرینی کشور، در قالب طرح توانمندسازی اقتصادی استان کرمانشاه، تفاهم‌نامه همکاری پست این استان و کانون کارآفرینان کشور به امضاء رسید.

فتاح با تشریح رویکرد جدید شرکت ملی پست در بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک اظهار داشت: در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا پست توانسته با اخذ سفارش از تولیدکنندگان و توزیع آنها به مصرف کنندگان، منشأ خدمات قابل توجهی در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه ارائه نماید.

مدیرکل پست استان کرمانشاه زیر ساخت‌ها و ظرفیت‌های پست را برای اجرای سرویس تجارت الکترونیک و همکاری با آفرینان این حوزه، مطلوب و مناسب توصیف کرد.

سجاد سنجابی رئیس شورای مرکزی کانون‌های کارآفرینی کشور نیز در این جلسه اظهار داشت: پست ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار خوبی برای کمک به کسب و کارهای جدید در حوزه کارآفرینی دارد.

وی افزود: کانون کارآفرینان می کوشد توزیع محصولات و تولیدات کارآفرینان را در بستر تجارت الکترونیک به پست بسپارد و از توان این شرکت در توزیع محصولات و کالاها در سراسر کشور بهره بگیرد.

false
false
false
false

true