مهلت خرید اقساطی سهام صندوق پالایشی یکم تمدید شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مهلت خرید اقساطی سهام صندوق پالایشی یکم تمدید شد

مدیر کل تامین، نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست گفت: مهلت خرید اقساطی سهام صندوق پالایشی یکم برای کارکنان این شرکت تمدید شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمد سلگی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، افزود: با توافقی که بین مدیرعامل شرکت ملی پست و پست بانک در راستای ارتقا سطح معیشیت و بهبود رفاهیات کارکنان پست انجام شده است، همکاران شبکه پستی در سراسر کشور می‌توانند سهام این صندوق را بدون مراجعه حضوری و به صورت کاملا الکترونیکی تا روز یکشنبه 30 شهریور ماه، خرید کنند.

وی با اشاره به اینکه خرید سهام این صندوق نیاز به کدبورسی ندارد، اظهار داشت: همکاران می‌توانند با مراجعه به سامانه etf.postbank.ir/etf نسبت به خرید صندوق پالایشی یکم اقدام کنند.

محمد سلگی با اعلام اینکه مبلغ خرید سهام صندوق پالایشی یکم 50 میلیون ریال برای هر نفر است، تصریح کرد: اگر همکاری قبلا سهام صندوق یکم را به مبلغ 20 میلیون ریال خریداری کرده باشد، می‌تواند تا سقف 30 میلیون ریال سامانه پست بانک خرید انجام دهد و در صورتیکه تاکنون هیچ خریدی نکرده باشد، امکان خرید 50 میلیون ریال را دارد.

وی در خصوص فرایند ثبت نام و خرید سهام این صندوق، افزود: پس از ورود به سامانه یاد شده و ثبت شماره تلفن همراه، کد تاییدی به شماره تلفن وارد شده پیامک می‌شود که با وارد کردن این کد می‌‌توان وارد درگاه خرید شد. در این درگاه پنجره‌ای اختصاصی برای کارکنان شرکت ملی پست ایجاد شده که خریدار باید با ثبت کدملی و تاریخ تولد، وارد درگاه اختصاصی خود شود.

مدیر کل تامین، نگهداری و پشتیبانی نحوه پرداخت اقساط سهام خریداری شده را نیز تشریح کرد و گفت: اقساط خرید این سهام 24 ماهه با سود 12 درصد است که خریدار پس از خرید سهام صندوق و تایید فرم موافقت‌نامه، موافقت خود را با پرداخت اقساطی سهام صندوق یکم اعلام می‌کند.

او با اشاره به اینکه همکارانی که مایل به خرید سهام این صندوق هستند می‌بایست تا روز یکشنبه 30 شهریور اقدام به خرید کنند، افزود: اقساط سهام خریداری شده از ماه آینده از حقوق همکاران کسر می‌شود.

false
false
false
false

true