استاندارتهران: دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری با پست در پیشبرد جی‌نف هستند - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
استاندارتهران:  دستگاه‌های اجرایی  مکلف به همکاری با پست در پیشبرد جی‌نف هستند

استاندار تهران از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تهران خواست، به منظور پیشبرد پروژه ملی جی‎‌نف (GNAF) با شرکت ملی پست همکاری کنند.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در جلسه ای که عصر روز دوشنبه با حضور انوشیروان محسنی بند‌پی استاندار تهران، کاوه دولتی مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی کشور، مهدی مقصودی مدیرکل پست استان تهران و اعضای کارگروه کمیته تخصصی جی‌نف برگزار شد، بر اهمیت و تسریع در تکمیل پروژه جی‌نف تاکید شد.

انوشیروان محسنی بند‌پی، از جی‌نف به عنوان یکی از پروژه‌‌های اقتصاد مقاومتی یاد کرد و افزود: برقراری ارتباط سیستمی اطلاعات مکانی تمامی بانک‌ها، فراهم شدن امکان تصمیم‌‌گیری‌های آگاهانه بر اساس تحلیل داده‌های مکانی، اتصال اطلاعات مکانی به نقشه های پارسل‌بندی شده بر اساس کلید مشترک کدپستی و ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی و کسب و کارهای بومی در زمینه نشانی مکان محور را از جمله مزایای این پروژه برشمرد.

مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی کشور نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات و چالش‌های پیشبرد این پروژه؛ گزارشی در خصوص مراحل اجرا، میزان پیشرفت پروژه و موانع و مشکلات موجود ارایه کرد.

کاوده دولتی افزود: دستیابی به اهداف و کاربردهای این پروژه شامل سرویس‌های قابل ارایه به دستگاه‌‌های دولتی (G2G)، سرویس های قابل ارایه به بخش خصوصی (G2B) و سرویس های قابل ارایه به عموم مردم (G2C) است که از طریق سرویس‌های نشانی مکان‌محور امکان پذیر می‌شود.

مهدی مقصودی مدیر کل پست استان نیز در این جلسه گزارشی از روند پیشرفت پروژه جی‌نف و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان تهران ارایه داد.

در پایان این جلسه، تمبر یادبود مدافعان سلامت به رسم قدردانی به استاندار تهران اعطا شد.

false
false
false
false

true