وزیر ارتباطات از اداره کل پست استان زنجان بازدید کرد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
وزیر ارتباطات از اداره کل پست استان زنجان بازدید کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در جریان سفر دو روزه به استان زنجان با حضور در اداره کل پست این استان، از بخشهای مختلف بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمدجواد آذری جهرمی که به همراه بهزاد اقبال‌خواه عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در اداره کل پست زنجان حضور یافته بود، ضمن بازدید از تمامی واحدهای ستادی و اجرایی، با کارکنان این واحدها دیدار و گفت و گو کرد.

آذری جهرمی با قدردانی از خدمات و تلاش های کارکنان پست در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: با وجود ویروس کرونا هیچگونه اختلالی در روند ارسال مرسولات پستی بوجود نیامده و همچنان شبکه پستی در شهر ها و روستاها با تمام توان و ظرفیت در جهت ارسال مرسولات در حال انجام وظیفه است.

وی با تاکید بر اهمیت توزیع به موقع و با کیفیت مرسولات، اظهار داشت: با رویکرد جدید شرکت ملی پست در ایجاد سکوی تجارت الکترونیک، می توانیم شاهد رشد و توسعه پست در شاخص های مختلف در راستای تامین نیاز های مردم باشیم.

رضا حمیدپور مدیرکل پست استان زنجان نیز در جریان این بازدید، ضمن ارایه گزارشی از روند عملکرد پست استان در خصوص پیاده سازی سکوی تجارت الکترونیک، به تشریح قابلیت ها و ظرفیت های استان زنجان در این راستا پرداخت.

false
false
false
false

true