تأکید مدیران عامل پست و پست بانک بر ارائه خدمات مشترک - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تأکید مدیران عامل پست و پست بانک بر ارائه خدمات مشترک

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک و رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست، توسعه زمینه‌های همکاری‌های دو جانبه را، مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که عصر امروز در دفتر مدیرعامل شرکت ملی پست انجام شد، مقرر شد با تشکیل کارگروهی مشترک، نسبت به احصاء مسائل مشترک میان شرکت ملی پست و پست بانک، از ظرفیت‌های طرفین استفاده بهینه صورت پذیرد.

در این نشست همچنین، فعال‌سازی دفاتر ICT روستایی مورد تأکید قرار گرفت و زمینه انجام حمایت‌های مالی برای اختصاص تسهیلات مرتبط با اشتغال‌زایی و نیز تسهیلات برای کارکنان، مورد بررسی هر دو مدیرعامل واقع شد.

معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست، توسعه همکاری با دیگر سازمان‌ها و نهادها به ویژه بانک‌ها را از برنامه‌های شرکت ملی پست برشمرد و اظهار داشت: این شرکت آمادگی همه‌جانبه دارد تا خدمات قابل واگذاری دیگر سازمان‌ها را قبول و به مردم عرضه نماید.

مدیرعامل پست بانک نیز ضمن استقبال از مشارکت و همکاری شرکت ملی پست، اظهار امیدواری کرد: گسترش همکاری میان پست و پست بانک، بهبود، تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم و مشتریان را در پی داشته باشد.

false
false
false
false

true