نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی: پست سهم مهمی در مبارزه علیه ویروس کرونا دارد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی:  پست سهم مهمی در مبارزه علیه ویروس کرونا دارد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی پست بر نقش مهم پست در مبارزه با کرونا تأکید کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که عصر امروز با حضور حجت الاسلام سید کاظم موسوی با حضور در ساختمان مرکزی شرکت ملی پست انجام شد، سبحانی فر با اشاره به دوره بحرانی شیوع ویروس کرونا، گفت: شبکه پستی کشور نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات مورد نیاز مردم در این شرایط و عبور از بحران موجود به کار می بندد.

وی در این دیدار اظهار داشت: مطابق اساسنامه شرکت ملی پست، این شرکت با توسعه زیرساختهای لازم و همسو با پیشرفت روزافزون فناوریهای ارتباطی، شرایط مناسب را برای رونق کسب و کارها به ویژه در حوزه تجارت الکترونیک فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به تعاملات این شرکت با بخش خصوصی افزود: شرکتها و بنگاههای خرد و خانگی می توانند در قالب طرح سکوی تجارت الکترونیک، از همکاری پست به عنوان شتاب دهنده و پلتفرم در حوزه توزیع بهره ببرند و فعالیتهای اقتصادی و خدماتی خود را تثبیت کنند.

حجت الاسلام موسوی نیز خدمات پستی را به ویژه در دوره شیوع ویروس نیاز ضروری مردم دانست و گفت: یکی از خدمات ارزشمند پست در این مقطع، فراهم کردن زمینه خرید و فروش های اینترنتی است که انصافاً باعث کاهش ترددهای عمومی و کمک مهمی به مبارزه با کرونا محسوب می شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان شبکه پستی کشور، اظهار امیدواری کرد: با عبور از این بحران، جایگاه پست با خدمات ایثارگرانه ای که در این دوران انجام داده، نزد مردم بیش از پیش ارتقا یابد.

false
false
false
false

true