باید مطالبات و خواسته‌های به حق کارکنان شبکه پستی محقق شود - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
باید مطالبات و خواسته‌های به حق کارکنان شبکه پستی محقق شود

نماینده مردم شهرستان های محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی: پست با داشتن کارکنانی خدوم و زحمتکش و ارائه خدمات متنوع، نقش مهمی در چرخه ارتباطاتی کشور دارد که باید مطالبات و خواسته های به حق کارکنان شبکه پستی محقق شود.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، به مناسبت هفته دولت محمد رضا عباسی مدیرکل پست استان مرکزی با حضور در دفتر نماینده مردم شهرستان های محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با علی رضا سلیمی دیدار و گفت و گو کرد.

سلیمی در این دیدار گفت: در حال حاضر و با شیوع ویروس کرونا پست توانسته همپای مدافعان سلامت نقش و تاثیر مهمی در کاهش ترددهای مردم و مبارزه با این بیماری ایفا نماید و در این شرایط نیاز به پست و خدمات آن بیش از پیش مورد توجه و استفاده قرار گرفته است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اطمینان مردم به جایگاه و خدمات پست در کشور، شرکت ملی پست بایستی همپای رشد و پیشرفت تکنولوژی خدمات جدید و مورد نیاز مردم در بستر IT را طراحی و ارائه نماید، که در این راستا توسعه زیر ساخت ها، تامین تجهیزات فنی و آموزش نیروی متخصص لازم و ضروری است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از خدمات و تلاش کارکنان شبکه پستی، پست را قدیمی ترین و پهناورترین شبکه ارتباطی کشور دانست و خواستار تحقق مطالبات و خواسته های به حق کارکنان و ارتقا وضع معیشتی آنان شد.

وی در ادامه ضمن رضایت از عملکرد ادارات پست شهرستان های محلات و دلیجان، پیگیر رفع مشکلات ساختمان و نیروی انسانی شهرهای مذکور و ایجاد موزه پست استان در یکی از شهرهای محلات و دلیجان شد.

مدیر کل پست استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: شرکت ملی پست اصلی ­ترین و اساسی ­ترین ابزار تحقق دولت الکترونیک و تنها رابط بین مردم و دولت می باشد که توانسته در هر زمان و با توجه به شرایط در خدمت دولت و اقشار جامعه باشد.

عباسی در تشریح اهداف طرح تحول دیجیتال و سکوی تجارت الکترونیک پست گفت: شرکت ملی پست با هدف اشتراک گذاری امکانات و زیرساخت‌هایش توانسته گامی موثر در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال کشور بر دارد.

وی در پایان ضمن ارائه گزارش کاملی از وضعیت و عملکرد پست استان و شهرستان های محلات و دلیجان خواستار کمک و همیاری نمایندگان مردم شهرهای استان از طرح های اجرایی شرکت ملی پست شد.

false
false
false
false

true