مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از موزه ارتباطات: موزه ارتباطات نمایانگر قدمت خدمات پست در ایران است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از موزه ارتباطات:  موزه ارتباطات نمایانگر قدمت خدمات پست در ایران است

مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان بازدید از موزه ارتباطات، این موزه را یکی از غنی‌ترین مراکز فرهنگی و تاریخی کشور توصیف کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که صبح امروز با همراهی علیرضا زرگوش و فریبا مرادی اعضای هیئت‌مدیره، احمد جان‌بزرگی مدیرکل دفتر مدیرعامل و حسن عمیدی سرپرست دفتر ارتباطات و اموربین‌الملل و رئیس موزه ارتباطات انجام شد، رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: از آنجا که پست قدیمی‌ترین ساختار اداری کشور را دارد، اطلاعات و اسناد مربوط به پست و خدمات ارتباطی در این مجموعه از غنای زیادی برخوردار است.

وی افزود: بر اساس اسناد و ابزار به‌جامانده، سیر تکامل خدمات پستی و ارتباطی در این مجموعه به‌خوبی به‌نمایش درآمده و همین عامل باعث شده این موزه، مجموعه آموزنده و مفیدی برای علاقه‌مندان به حساب آید.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با قدردانی از تلاش‌هایی که برای تأسیس موزه ارتباطات انجام شد، ادامه داد: تلاش می‌کنیم شرایط بازدید مجازی از این موزه را نیز فراهم کنیم تا این امکان وجود داشته باشد که علاقه‌مندان به صورت مجازی هم از تاریخ ارتباطات ایران در گذشته و سیر تکامل آن بازدید و از آن بهره ببرند.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به اهمیت مراجعه به تاریخ و ضرورت حفظ آثار به‌جامانده از تمدن‌های پیشین، اضافه کرد: امیدوارم کشور ما بتواند با تکیه به دستآوردهای گذشتگان، راه توسعه و تکامل و پیشرفت را برای آیندگان مهیا کند.

false
false
false
false

true