مدیر عامل در دیدار با استاندار خراسان رضوی : بهبود عملکرد دفاتر ict روستایی از اولویت‌های شرکت ملی پست است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیر عامل در دیدار  با استاندار خراسان رضوی :  بهبود عملکرد دفاتر ict روستایی از اولویت‌های شرکت ملی پست است

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با استاندار خراسان رضوی، گفت: هوشمندسازی و بهبود عملکرد دفاتر ict روستایی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر ذر این دیدار ضمن قدردانی از استاندار خراسان رضوی به دلیل همکاری با مجموعه پست استان، ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های وی از پست و هوشمند سازی دفاتر ictروستایی، شاهد توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتری در روستاها باشیم.

وی توسعه تجارت الکترونیک را گامی مهم در راستای حمایت از کسب و کارهای استارت‌آپی عنوان کرد و افزود: هشتاد میلیارد ریال به منظور تکمیل پروژه پارک اقتصاد دیجیتال در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر، مکانیزه شدن هاب‌های پستی، استفاده حداکثری از ظرفیت حمل و نقل شبکه و بهبود سطح معیشت کارکنان را از دیگر اهداف شرکت ملی پست برشمرد .

استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر تسریع در راه اندازی پارک دیجیتال، پیشنهادات و راهکارهای لازم به منظور رفع مشکلات ارسال مراسلات در برخی نقاط استان از جمله دفاتر پست گلبهار و قدمگاه را مطرح کرد.

علیرضا رزم حسینی، استفاده از ظرفیت‌های حمل و نقل هواپیمایی در خصوص حمل بار را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهره‌برداری از این ظرفیت، می‌تواند سرعت تحویل مرسولات و بسته‌ها را افزایش دهد.

مدیر کل پست استان خراسان رضوی نیز که در این دیدار حضور داشت، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت پست استان، خواستار حمایت استاندار و تاکید وی بر برون‌سپاری بیشتر خدمات اجرایی سایر دستگاهها به پست شد .

به گفته سیداحمد موسوی، درحال حاضر بخش‌های زیادی از زندگی مردم با پست گره خورده و این شبکه توانسته خدمات زیادی را به نیابت از سایر دستگاه‌ها به خوبی ارایه دهد.

در پایان، تمبر اختصاصی استاندار توسط مدیرعامل به وی اعطا شد.

false
false
false
false

true