پست ایلام اقلام و محصولات مصرفی خانوارها را توزیع می ­کند - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پست ایلام اقلام و محصولات مصرفی خانوارها را توزیع می ­کند

با انعقاد تفاهم ­نامه ­های همکاری مشترک بین اداره­ کل پست استان ایلام و فروشگاه های اینترنتی در سطح استان، انواع خدمات پستی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه بازار الکترونیک شرکت ملی پست صورت می گیرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، این تفاهم ­نامه­ ها با هدف تسهیل در امر خرید و فروش اینترنتی عموم مردم از طریق سامانه الکترونیکی شرکت ملی پست و به منظور رعایت شیوه نامه ­های بهداشتی و کمک به سلامت مردم در دوران شیوع ویروس کرونا منعقد شده است.

اداره کل پست استان ایلام با ارائه و اختصاص فضای الکترونیکی (غرفه های مجازی) و نرم افزار وب بیس (پنل طرف قراردادی) در سامانه بازار الکترونیک شرکت ملی پست اقدام به معرفی و فروش انواع محصولات غیر فاسد شدنی بومی و محلی، کالاها و خدمات طرفین قرارداد در سامانه مربوطه کرده است.

همچنین طبق این قرارداد اداره کل پست استان ایلام موظف شد فضای مورد نیاز جهت درج تبلیغات در لینک و پنل یاد شده (سبد خرید) www.ebazar.post.ir را به فروشگاههای طرف قرارداد دارای وب سایت، اختصاص داده تا فروشگاه ها با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و فرایندهای خرید و فروش و ارسال انواع کالا و خدمات غیر یخچالی به مقاصد مورد نظر در بستر شبکه پستی انجام دهند.

false
false
false
false

true