در چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال تندیس سیمین رهبری دیجیتال و تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال به شرکت ملی پست تعلق گرفت - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
در چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال  تندیس سیمین رهبری دیجیتال و تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال به شرکت ملی پست تعلق گرفت

در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، تندیس سیمین رهبری دیجیتال و تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال به شرکت ملی پست اهدا شد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این گردهمایی سالانه که عصر امروز با حضور نخبگان دانشگاهی و فعالان حوزه دیجیتال در سالن همایش‌های الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، محمدرضا قادری عضو هیئت‌مدیره و حمیدرضا امینی‌راد مدیرکل دفتر طرح، برنامه و بودجه این شرکت نیز حضور داشتند.

بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته، شرکت ملی پست به خاطر فعالیت‌های موفق سال گذشته در حوزه دیجیتال خوش درخشیده است. در بخش رهبری دیجیتال محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت، تندیس سیمین را به خود اختصاص داد و در سطح یک زبدگی دیجیتال نیز، شرکت ملی پست موفق به کسب تندیس برنزین شد. همچنین، در مجموع همه بخش‌ها و همه سازمان‌ها، شرکت ملی پست موفق شد جایگاه دوم کشور را به خود اختصاص دهد.

ارزیابی ملی تحول دیجیتال، با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده و در آن فعالیت‌های سازمان‌ها بر اساس سه محور زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبری دیجیتال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. یکی از اهداف عمده این ارزیابی‌ها، ایجاد زمینه‌ مناسب برای تبادل تجربیات موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین این سازمان‌ها است.

false
false
false
false

true