اعطای تابعیت اتباع خارجی با همکاری پست انجام می‌شود - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اعطای تابعیت اتباع خارجی با همکاری پست انجام می‌شود

براساس تفاهم نامه‌‌ای که بین اداره کل پست خراسان رضوی و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی این استان منعقد شده است، انجام فرایند اعطای تابعیت، با همکاری پست استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، براساس این تفاهم نامه که با هدف تسهیل انجام مراحل اعطای تابعیت به مشمولان قانون مصوب دوم مهرماه ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی و کمک به ارتقا سلامت مردم در دوران شیوع کرونا منعقد شده است، بخشی از مراحل انجام کار اعم از تحویل فرمهای تکمیل شده متقاضی به اداره کل امور اتباع و دریافت پوشه‌ها، مدارک و مستندات متقاضیان دریافت تابعیت ایران، توسط پست صورت می‌گیرد.

پست خراسان رضوی، پس از دریافت این مدارک از متقاضی، به منظور بررسی نهایی و تکمیل فرایند تابعیت، این مدارک را تحویل اداره کل ثبت احوال استان می‌دهد.

براین اساس، به جای اینکه افراد متقاضی تابعیت از بخش‌ها و قسمت‌های مختلف استان به اداره کل اتباع و ثبت احوال مراجعه کنند، می‌توانند مدارک و مستندات مورد نیاز را در نواحی پستی ۳، ۴، ۷، ۸، ۹ و همچنین دفاتر پستی سجاد و قاسم آباد مشهد دریافت کرده یا تحویل دهند.

در همین چهارچوب، کارگاه آموزشی یک روزه‌‌ای به منظور آشنایی روسای نواحی، مسئولان دفاتر و کارشناسان دست اندر کار اجرای این طرح، برگزار شد.

false
false
false
false

true