بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست از روند اجرای فرآیندهای پستی - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست از روند اجرای فرآیندهای پستی

نیمه شب گذشته، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست، به طور سرزده از اداره کل تجزیه و مبادلات بازدید و بر روند آماده‌سازی و رهسپاری مرسولات پستی نظارت کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که با همراهی بهزاد اقبالخواه عضو هیئت‌مدیره، حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی، حمیدرضا آقاجانی مدیرکل تجزیه و مبادلات، محسن وطن‌پرست مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس‌ها، محمد اخلاقی مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان انجام شد، حسین نعمتی آماده‌سازی مطلوب و رهسپاری به‌موقع مرسولات را از مهم‌ترین شاخص‌های تعهد به مشتریان شبکه پستی کشور برشمرد.

وی با اشاره به فعالیت تجزیه و مبادلات کشور در سه شیفت و با تمام ظرفیت گفت: اجرای صحیح عملیات پستی، گامی مهم و اساسی در رعایت حقوق مشتریان و جلب رضایت آنها است.

معاون وزیر ارتباطات به افزایش چشمگیر ترافیک مرسولات پستی در دوره شیوع ویروس کرونا اشاره و با قدردانی از تلاش ویژه کارکنان شبکه پستی کشور در این شرایط، اظهارامیدواری کرد که این تلاش‌ها کمک بزرگی به کاهش تردد هموطنان در شرایط شیوع ویروس کرونا باشد و به ارتقای سلامت عمومی بیانجامد.

نعمتی ضمن نظارت بر اجرای فرایندهای پستی، بر لزوم حفظ و ارتقای روز افزون کیفیت خدمت‌رسانی شرکت ملی پست به عنوان دومین نهاد خدمات‌رسان پس از شبکه بهداشت و درمان کشور در بحران شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.

مدیرعامل در این بازدید، با کارکنان شیفت شب و مدیران این اداره کل گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و دشواری‌های کار آنها قرار گرفت.

false
false
false
false

true