- ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
- کد خبر 67814
true
false
true
false
false
false
false
false
true
نیمه شب گذشته، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست، به طور سرزده از اداره کل تجزیه و مبادلات بازدید و بر روند آمادهسازی و رهسپاری مرسولات پستی نظارت کرد.
به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که با همراهی بهزاد اقبالخواه عضو هیئتمدیره، حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی، حمیدرضا آقاجانی مدیرکل تجزیه و مبادلات، محسن وطنپرست مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویسها، محمد اخلاقی مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان انجام شد، حسین نعمتی آمادهسازی مطلوب و رهسپاری بهموقع مرسولات را از مهمترین شاخصهای تعهد به مشتریان شبکه پستی کشور برشمرد.
وی با اشاره به فعالیت تجزیه و مبادلات کشور در سه شیفت و با تمام ظرفیت گفت: اجرای صحیح عملیات پستی، گامی مهم و اساسی در رعایت حقوق مشتریان و جلب رضایت آنها است.
معاون وزیر ارتباطات به افزایش چشمگیر ترافیک مرسولات پستی در دوره شیوع ویروس کرونا اشاره و با قدردانی از تلاش ویژه کارکنان شبکه پستی کشور در این شرایط، اظهارامیدواری کرد که این تلاشها کمک بزرگی به کاهش تردد هموطنان در شرایط شیوع ویروس کرونا باشد و به ارتقای سلامت عمومی بیانجامد.
نعمتی ضمن نظارت بر اجرای فرایندهای پستی، بر لزوم حفظ و ارتقای روز افزون کیفیت خدمترسانی شرکت ملی پست به عنوان دومین نهاد خدماترسان پس از شبکه بهداشت و درمان کشور در بحران شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.
مدیرعامل در این بازدید، با کارکنان شیفت شب و مدیران این اداره کل گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و دشواریهای کار آنها قرار گرفت.
false
false
false
false