- ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
- کد خبر 67566
true
false
true
false
false
false
false
false
true
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل پست مازندران گفت: برون سپاری خدمات دستگاههای دولتی به پست، نقش موثری در کاهش مراجعات مردم به ادارات، ارتقا سلامت اداری و الکترونیکی شدن خدمات دارد.
به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، علی بابایی با تاکید بر اینکه کم شدن تردد روستاییان به شهرها، کاهش هزینهها و افزایش بهره وری از دیگر مزایای سپردن خدمات اجرایی دستگاهها به پست است، افزود: پست مازندران تاکنون عملکرد قابل قبولی در خدمات رسانی به مردم شهرها و روستاهای استان داشته و امید میرود این روند متعهدانه و مسئولانه، همچنان ادامه یابد.
وی خدمات رسانی کارکنان شبکه پستی در دوران شیوع ویروس کرونا و اهمیت توجه به سلامت مردم را ستودنی ارزیابی کرد و اظهار داشت: کارکنان شرکت ملی پست در این دوران در خط مقدم مبارزه با این ویروس عمل کرده و همچنان نقش موثری در افزایش خریدهای غیرحضوری، کاهش ترددها در کمک به کنترل ویروس کرونا دارند.
او در ادامه از شرکت ملی پست به عنوان یکی از شاخصترین نهادهای اجتماعی خدمت رسان یاد کرد و افزود: کارنامه موفق این شبکه در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نشانگر توجه سیاستگذاران و تصمیم سازان پست به تامین نیازهای مردم در زمانهای مختلف است.
مدیر کل پست مازندران نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پست استان از ابتدای سال تاکنون، از حسن توجه نمایندگان مجلس به خدمات پست و زحمات و تلاشهای کارکنان این شبکه، قدردانی کرد.
حسین کرمی گفت: اعتمادی که مردم به پست دارند موجب شده وظیفه خدمات رسانی و تامین نیازهای آنان همواره در صدر اقدامات شبکه قرار داشته باشد و تحقق شعار سرعت، دقت و کیفیت مطلوب به عنوان هدف اصلی در طراحی و ارائه سرویسها، مدنظر باشد.
وی در پایان خواستار حمایت بیشتر نمایندگان مجلس از پست به ویژه موزعین این شبکه که در شرایط مختلف، پیشتاز خدمات رسانی قرار به مردم هستند، شد.
false
false
false
false