پست می تواند انتخاب اول مردم در دریافت خدمات باشد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پست می تواند انتخاب اول مردم در دریافت خدمات باشد

حجت الاسلام و المسلمین احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل پست استان همدان گفت: شبکه پستی می تواند نقش مهمی در ارتقاء سلامت اداری و افزایش رضایت مندی و همچنین انتخاب اول مردم در دریافت خدمات باشد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، فلاحی ضمن قدردانی از کارکنان پست در تامین هر چه بیشتر رفاه شهروندان، گفت: پست با توسعه دفاتر و مراکز خود در تمامی شهرها، روستاها و حتی مناطق دور افتاده بستر ارایه خدمات برای سایر دستگاه ­های اجرایی و دسترسی آسان مردم به این خدمات را فراهم آورده است.

وی افزود: این بستر گسترده با تعاملی که با سایر بخش­ها برقرار می­کند می­تواند به انتخاب اول مردم در دریافت خدمات و کمک به ارتقا و بهبود سلامت اداری و افزایش سطح رضایت مندی مردم تبدیل شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بی تردید پست در تقویت جایگاه خود و با توجه به خدمات بی دریغ در دوران شیوع ویروس کرونا، به صورت مناسبی کوشیده است.

مدیرکل پست استان همدان نیز در این دیدار به ارایه گزارشی از وضعیت پست استان، پیشرفت پروژه ملی جی­ نف و تشریح طرح تحول دیجیتال پست در سطح شبکه پستی پرداخت.

محمد امیدی با تاکید بر اینکه پست استان ظرفیت بالایی برای توسعه خدمات به دستگاه ­ها و سازمان­ های دولتی و همچنین کسب و کارهای نوپا دارد، گفت: با پیشبرد طرح تحول و خدمات مناسب نیابتی می ­توان بیش از پیش از ظرفیت­ ها و پتانسیل ­های پست استان بهره برداری کرد.

false
false
false
false

true