مدیرعامل شرکت ملی پست: رعایت حقوق مشتریان، در گرو آماده‌سازی و رهسپاری به‌موقع مرسولات است - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیرعامل شرکت ملی پست:  رعایت حقوق مشتریان، در گرو آماده‌سازی و رهسپاری به‌موقع مرسولات است

مدیرعامل ضمن بازدید و نظارت بر مراحل آماده سازی و رهسپاری مرسولات در اداره کل تجزیه و مبادلات، بر اهمیت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که بعد از ظهر امروز با همراهی بهزاد اقبالخواه عضو هیئت مدیره، علی اکبر هادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، حمیدرضا آقاجانی مدیرکل تجزیه و مبادلات، محسن وطن‌پرست مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس‌ها و بابک افروز مدیرکل بازاریابی شرکت ملی پست انجام شد، حسین نعمتی از بخش‌های اجرایی امانات و سکوی مبادله این اداره کل بازدید کرد و شاخص های کیفی مربوط به فرآیندهای پستی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی از تلاش‌ها و مسئولیت‌پذیری کارکنان این اداره کل در آماده سازی مرسولات پستی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و استقبال هموطنان از خریدهای الکترونیکی افزایش چشمگیری یافته، قدردانی کرد.

معاون وزیر در این بازدید رهسپاری به موقع، حفظ و ارتقاء کیفیت اجرای عملکردهای پستی و رعایت حقوق مشتریان را مورد تأکید قرار داد.

نعمتی همچنین در گفتگو با کارکنان‌ و نیروهای خدماتی، مستقیماً در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و ضمن بررسی درخواست های نیروهای خدماتی بر رعایت مفاد قرارداد و واریز به موقع حقوق و مزایای آنها تأکید کرده و در این خصوص دستورات لازم را صادر کرد.

رئيس هيئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، با تصریح لزوم و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و دستکش را از الزامات مقابله و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بر شمرد و افزود: در شرایط حساس کنونی هر یک از ما مسئول حفظ سلامت خود، خانواده و دیگر همکاران هستیم و باید بیش از پیش نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشیم.

false
false
false
false

true