مدیرعامل شرکت ملی پست: از رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی نباید غافل شد - خبر طلایی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیرعامل شرکت ملی پست:  از رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی نباید غافل شد

مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در واحدهای مختلف ستادی و اجرایی ضمن بازدید از چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بر لزوم رعایت دقیق این اصول و افزایش مراقبت‌ها در برابر شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که صبح امروز با همراهی دکتر ناصر نجفی مشاور مدیرعامل انجام شد، حسین نعمتی اهمیت رعایت همه جزئیات مراقبت‌های بهداشتی را یادآور شد و گفت: خوشبختانه تاکنون با مراقبت‌های خوبی که در کل مجموعه پست انجام شده، شرایط خوبی را پشت سرگذاشتیم، اما نباید در ادامه از ضرورت این امر غافل شویم و اجازه دهیم سد دفاعی ما در برابر ویروس کرونا بشکند.

وی استفاده از ماسک و دستکش را از الزامات مقابله و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا برشمرد و افزود: در این شرایط بحرانی هر یک از ما مسئول حفظ سلامت خود، خانواده و دیگر همکاران هستیم و باید بیش از پیش نسبت به این موضوع حساسیت داشته‌باشیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست سلامتی کل مجموعه را وابسته به توجه هر فرد دانست و یادآور شد: سهل‌انگاری یک نفر می‌تواند کل یک مجموعه را به خطر بیندازد و توجه هرکس به سلامت خود، وظیفه‌ای‌ است که هرفرد در برابر اطرافیان و همکاران خود دارد.

در ادامه این بازدید، دکتر نجفی نیز با اعلام‌رضایت از رعایت طرح فاصله‌گذاری و مطلوب ارزیابی کردن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شرکت ملی پست، به افزایش حجم کار پست در ایام شیوع کرونا اشاره و ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان شبکه پستی کشور، درخصوص گونه‌های مختلف این ویروس‌ و راه‌کارهای پیشگیری در محیط‌کار توضیحاتی ارائه کرد.

false
false
false
false

true